Aviseringar
Rensa alla

Watch out för budgetunderkläderna


Ämnesstartare

Om man inte passar sig kan man få skavsår där man inte alls vill ha skavsår. Har ni några supertips på hur man lindrar sådant? Rodnar Och att ej ha underkläder hjälper inte.

Samt:


   
Citera
Exner

chibibbi
Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter de inte lite för tajt om man får skavsår? Rodnar

Brukar köpa trosor och bhar på lindex. Ibland trosor på kappahl eller hm också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Både Lindex och Kappahl, mest Kappahl  tror jag nog (för de har haft en massa söta djurtryck på sina hehehe katter hehehe). Hatar alla mina trosor, inga passar. Är nog mitt i mellan två olika storlekar Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag diggar kallingarna hos Dressmann så blir dem. Råkade köpa en storlek för små nu senast 🙁


   
SvaraCitera
kachin

Vaaa omg Förvånad köper alltid budget
HM, lindex, second hand

obs skoja om sista xDDDDDDDDDDdd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

: Är nog mitt i mellan två olika storlekar

Mm sånt är jobbigt :(. Vill ha tillbaka 38/40 som de hade på lindex förut, satt alldeles perfekt.


isola
: Sitter de inte lite för tajt om man får skavsår?

Nä de passar som de ska storleksmässigt, hamnar bara snett å fel å obekvämt pga knasig passform.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin skojar inte om det sista obs


   
SvaraCitera

får bara skavsår om jag använder string varje dag. så brukar variera. det är mitt tips. Och OBS RID INTE MED STRINGTROSER DE E DÖD1 iaf om man rider 3 hästar/dag på sommaren heh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Vaaa omg Förvånad köper alltid budget
HM, lindex, second hand

obs skoja om sista xDDDDDDDDDDdd

Heeheeheee, detta var jättebudget Rodnar H&Ms trosor är ju lite smådyra. Sjuttio kronor/paret typ, blir som lyxunderkläder för mig mvh snål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

får bara skavsår om jag använder string varje dag. så brukar variera. det är mitt tips. Och OBS RID INTE MED STRINGTROSER DE E DÖD1 iaf om man rider 3 hästar/dag på sommaren heh

Detta var inte string! Men ja, det kan man få av vissa. 

Haha nej usch, hemskt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De extra långa kalsongerna på dressman = )


   
SvaraCitera
kachin

nubbie:
Heeheeheee, detta var jättebudget Rodnar H&Ms trosor är ju lite smådyra. Sjuttio kronor/paret typ, blir som lyxunderkläder för mig mvh snål.

Haha men var köpte du dessa?
Aah vet :(( Brukar typ bara köpa när det är "3 för 2"


   
SvaraCitera
Paseo

nästan alla mina underkläder är köpta på hm, några få på kappahl lr lindex. aldrig fått skavsår. använder alla material från hm. men ja, var inne på en outlet på norska gränsen och köpte 2 st trosor från Triumph mkt billigt, o omg, dom är lätt dom bästa jag testat. suuuupersköna.


   
SvaraCitera
penja

Har aldrig upplevt detta, handlar på lindex oftast! Och så finns det en modell trosor på ginatricot som jag måste springa in och köpa ibland pga sitter asbra oå mig hehe. 


   
SvaraCitera