Aviseringar
Rensa alla

Watch this shit!!!! (shredbot)


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

haha, häftigt, är du lika bra? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

super lattjo !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
haha, häftigt, är du lika bra? Rullar ögonen

Inte direkt.... Men kommer kanske att bliMycket glad Jag är på god väg kan man väl sägaRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
super lattjo !!

Haha, det är så kul i början! man bara "Va...? Trodde det här skulle vara en film med Torstein...?"Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du hade ´la börjat när du var fem år? Galen Är säkert grym!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SnowKin:

Haha, det är så kul i början! man bara "Va...? Trodde det här skulle vara en film med Torstein...?"Blink

aa!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Du hade ´la börjat när du var fem år? Galen Är säkert grym!

haha, ja men inte alls så grym som de! Jag kan grejerna de gör på railsen men inte rodeo 900 eller tripple kirk och de där andra spintricken de gör i hoppen. Tripple kirk är dessutom ett av de farligaste snowboardtrixen så...)Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SnowKin:

haha, ja men inte alls så grym som de! Jag kan grejerna de gör på railsen men inte rodeo 900 eller tripple kirk och de där andra spintricken de gör i hoppen. Tripple kirk är dessutom ett av de farligaste snowboardtrixen så...)Shockerad

Om jag säger det såhär. Torstein som är med och åker är världsmästare i snowboard och har vunnit x-games så hade jag varit lika duktig som han så skulle jag vara och tävla nu. Och få ett stipendium till Åre eller malungs snowboardjumnasium.Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh, coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:
åh, coolt.

haha, jaMycket glad


   
SvaraCitera