Aviseringar
Rensa alla

WBC:s humor


Ämnesstartare

Erik sitter för tillfället och tittar på Scary Movie 4. För kanske fem minuter sedan skedde detta:

Vid delen där man får se att herr Charlie Sheen landat med sitt enorma stånd rakt på katten håller Erik på att avlida av skratt.

Fem minuter senare brister han fortfarande, med jämna mellanrum, ut i skrattanfall och upprepar för sig sjäv: "Katten... Han landade på katten".

Diskutera.


   
Citera
Ämnesetiketter

söt han är. hälsa honom det.


   
SvaraCitera

Haha, det roligaste tyckte jag var att katten träffade räcket när han slängde ut den [blush]


   
SvaraCitera

Capture:

"Katten... Han landade på katten".

hahaha [love]


   
SvaraCitera

Tyckte inte det där var kul någonstans.


   
SvaraCitera

det roligaste tyckte jag var att katten kände sig tvungen att i början hoppa på o attackera jätteståndet. o gav sig in i en strid om att få hänga kvar där :p


   
SvaraCitera

Haha [bigsmile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Tyckte inte det där var kul någonstans.

+1

Känner mig gammal nu.


   
SvaraCitera

Awesome[cool]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Haha, det roligaste tyckte jag var att katten träffade räcket när han slängde ut den

Det var också skitroligt [bigsmile]

KATTEN

Myksa:

Tyckte inte det där var kul någonstans.

Vad tycker du är kul då? [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

ofta inte det där är kul då [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tycker bara synd om katten[sad]


   
SvaraCitera

Resultat:

Vad tycker du är kul då?

Till att börja med - inte sådant som går under fånig-hjärndöd-bajs-och-sex-humor som är riktad till förpubertala pojkar.


   
SvaraCitera

Myksa:

Till att börja med - inte sådant som går under fånig-hjärndöd-bajs-och-sex-humor som är riktad till förpubertala pojkar.

sluta va så sur jämt


   
SvaraCitera

Angelize:

sluta va så sur jämt

[no-no]
http://ungdomar.se/forum_user.php?user_id=114342&type=2

Men Scary Movie serien och alla andra sådana där filmer är ju nästan likadana och extremt dåliga.
Och jag tycker "fånig-hjärndöd-bajs-och-sex-humor som är riktad till förpubertala pojkar" är en väldigt bra beskrivning av sådana filmer. [smile]


   
SvaraCitera