Aviseringar
Rensa alla

Wc3 community .. ?


Tjabba.
Detta är en tråd om en av de saker jag brinner mest för i mitt liv.. Därför ber jag er att för en gångs skull försöka hålla en trevlig ton i den..

Jag letar efter ett bra, aktivt forum där du kan diskutera kring och prata om warcraft. då tänker jag i huvudsak på Wc3, och inte wow..

Jag har hela mitt liv kännt mig så ensam. Men varje gång man såg någon i skolan som spelade wc3, blev man glad.. Någon som var som mig.. finally..
Därför känner jag idag att det skulle vara ett lyft för mig att hitta ett ställe där alla wc3 nördar är.
och nej, chatten på battle.net duger inte ^^

004_01_warcraft_3_campaign_map.jpg


   
Citera

Enda vettiga forumet för wc3, förutom dotaboardsen då givetvis, vad jag vet är hiveworkshop. Fast det är mest för mapskapare, men även för en del annat.


   
SvaraCitera

Budolicious:

hiveworkshop

A egentligen nöjer jag mig med att hitta något ställe i världen där någon förstår vad jag pratar om... 😛 ska titta lite där. tack..


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

A egentligen nöjer jag mig med att hitta något ställe i världen där någon förstår vad jag pratar om... 😛 ska titta lite där. tack..

Ingen fara. Fast egentligen är de enda bra wc3-relaterade forumet playdota.com och www.dota-allstars.com/ imho[smile]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ingen fara. Fast egentligen är de enda bra wc3-relaterade forumet playdota.com och www.dota-allstars.com/ imho[smile]

Oki 😛 Problemet är att jag inte riktigt provat det där med dota än.. meen det är väl dags att börja någon gång då... alla duktiga wc3 spelare kör dota, och jag ska ju vara bra så.. (men det tkr jag såklart inte själv.)

Tack. >^.^<


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Oki 😛 Problemet är att jag inte riktigt provat det där med dota än.. meen det är väl dags att börja någon gång då... alla duktiga wc3 spelare kör dota, och jag ska ju vara bra så.. (men det tkr jag såklart inte själv.)

Vill du ha lite tips? Dota är inte så lätt som nybörjare, rätt hög inlärningskurva, men det finns lite grejer som underlättar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

alla duktiga wc3 spelare kör dota, och jag ska ju vara bra så.. (men det tkr jag såklart inte själv.)

WC3 och dota är helt skilda saker.
Tower Defence och WC3 är helt skilda saker
En sten och mossa på stenen är helt skilda saker.

Håll dig till barbie och hello kitty istället, kvinna. Du är säkert ful också.

jojOzZz:

Vill du ha lite tips? Dota är inte så lätt som nybörjare, rätt hög inlärningskurva, men det finns lite grejer som underlättar.

GRYMMT TIPPS MANNEN!! FAN KÄNNER ATT JA KAN BÖRJA SPELLA DOTTA REDDAN NU SHIIIT


   
SvaraCitera

Det är ganska kul.


   
SvaraCitera

SpecialGreGer:

Håll dig till barbie och hello kitty istället, kvinna. Du är säkert ful också.

[zzz]

SpecialGreGer:

GRYMMT TIPPS MANNEN!! FAN KÄNNER ATT JA KAN BÖRJA SPELLA DOTTA REDDAN NU SHIIIT

Ifall du mot förmodan är seriös, kan jag informera dig om att det var ett erbjudande till att ge tips, inte tips i sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Ifall du mot förmodan är seriös, kan jag informera dig om att det var ett erbjudande till att ge tips, inte tips i sig.

E du grymm på dotta elr? Ska vi ta en 1v1? Du verkar fett kaxxigg mannenn


   
SvaraCitera

SpecialGreGer:

E du grymm på dotta elr? Ska vi ta en 1v1? Du verkar fett kaxxigg mannenn

Du verkar vara som medelsnittet på b-net, pallarej ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Du verkar vara som medelsnittet på b-net, pallarej ej.

Haha.. Skulle gissa på att du inte vet vilka DIPS är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, jag vill också spela de gamla warcraft-spelen. Det ser så roligt ut och jag älskar lore:n. [love]

Finns de att få tag på nånstanns? Kanske Blizzard Store... Hmm...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

Jag letar efter ett bra, aktivt forum där du kan diskutera kring och prata om warcraft. då tänker jag i huvudsak på Wc3, och inte wow..

Blizzard.net/forum, replayers.com,www.gosugamers.net/warcraft/forum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SpecialGreGer:

Haha.. Skulle gissa på att du inte vet vilka DIPS är?

Seriöst, väx upp p-12


   
SvaraCitera