Aviseringar
Rensa alla

Web browser


Ämnesstartare

Teknival:

Jag svarade på frågan, men eftersom det här är ett diskussionforum och inte en sida för marknadsundersökningar så tycker jag att jag har rätt att diskutera lite.

Det står bara svara på frågan shithead.

Teknival:

Såklart jag kan.

Nej, det är min poll. Den kan inte bli bättre eftersom att den är min poll idiot.

Teknival:

Man tackar ödmjukast för allmän generalisering.

Varsågod[bigsmile]. Bra att du vet att du är som du är också, att acceptera att man är helt jävla cp är första steget[wink].

jarhead__:

funkar bäst för mig och lättast om man ska refspoofa

Jag tycker det bara är komplicerat och jobbigt. Inte komplicerat då men Internet Explorer är mer lätt tycker jag. Gillar det.


   
SvaraCitera

Vileda:

Jag tycker det bara är komplicerat och jobbigt. Inte komplicerat då men Internet Explorer är mer lätt tycker jag. Gillar det.

ja jo explorer är ju så basic och användarvänligt som det kan bli [smile]
plus att explorer var ju det enda man använda förut ( iaf jag) och netscape iofs. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jarhead__:

ja jo explorer är ju så basic och användarvänligt som det kan bli
plus att explorer var ju det enda man använda förut ( iaf jag) och netscape iofs.

Haha Netscape var störst förut. Kan inte IT-historia så bra men kanske har det något med IT-kraschen att de dog och kanske senare kom tillbaks eftersom de fortfarande finns.

Men man har använt Internet Explorer så mycket att man inte orkar byta[crazy].

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jarhead__:

refspoofa

?[blush]


   
SvaraCitera

Vileda:

?

enkelt sätt att ta sig in på betalsidor gratis. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jarhead__:

enkelt sätt att ta sig in på betalsidor gratis.

Haha, finns det betalsidor? XD


   
SvaraCitera

Vileda:

Haha, finns det betalsidor? XD

haha du skulle bara veta [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vileda:

Mozilla Firefox (Du röstade på detta alternativ)

Jag tycker mycket om IE också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vileda:

Mozilla Firefox (Du röstade på detta alternativ)

[no-no]


   
SvaraCitera

Vileda:

Haha Netscape var störst förut. Kan inte IT-historia så bra men kanske har det något med IT-kraschen att de dog och kanske senare kom tillbaks eftersom de fortfarande finns.

Microsoft klådde upp dem så hårt att de var tvungna att sälja sig själva. Sedan släpptes koden fri (och blev så småningom till Firefox) och ingen använder det längre.

Vileda:

Inte ens 0,5 har Chrome som webbläsare. De här är dem 6 största. Och jag har aldrig hört talas som Chrome XD, kanske därför.

Chrome är ganska ny och syns antagligen inte på gammal statistik.

Vileda:

Jag tycker det bara är komplicerat och jobbigt. Inte komplicerat då men Internet Explorer är mer lätt tycker jag. Gillar det.

På vilket sätt skulle en webbläsare vara svårare än en annan? Skriva adress, trycka enter.. De flesta fungerar i princip lika dant.


   
SvaraCitera

Vileda:

Mozilla Firefox (Du röstade på detta alternativ)

[cheers]


   
SvaraCitera
edroon

Vileda:

Mozilla Firefox (Du röstade på detta alternativ)

Vileda:

Mozilla

Mozilla är en organisation/företag och Firefox är webbläsaren, hehe så Mozilla är inte en webbläsare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har dock bara vanliga supertråkiga internet på denna datan (och i mobilen och där kan jag ju inte ha mozilla) fast.. mozilla är bäst :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vileda:

Det står bara svara på frågan shithead

Vileda:

Den kan inte bli bättre eftersom att den är min poll idiot.

Vileda:

att acceptera att man är helt jävla cp är första steget.

Jag vill anmäla inlägget av följande anledning:
Personangrepp
Tack för din anmälan.


   
SvaraCitera

Vileda:

Opera (Du röstade på detta alternativ)

Känner mig lite som en utböling. 🙁


   
SvaraCitera

Teknival:

Varför finns inte Chrome som alternativ?

Varför tusan skulle Chrome vara med? Det är ju inte länge sedan BETAn kom ut och ingen officiell utgåva finns väl ännu? Jag har svårt att tänka mig att webbläsaren skulle få en enda röst som "den bästa webbläsaren på marknaden". Den är ju liksom inte ens färdig!

Teknival:

Saknar Lynx också f.ö.

Och vem tusan skulle föredra att surfa på webben med en textbaserad webbläsare i vardagen? Minimalism i all ära, men jag tror nog knappast att alternativet hade fått en enda röst.

Vileda:

Mozilla Firefox (Du röstade på detta alternativ)
85.7% (18 st)

Speciellt med anledning av alla trevliga insticksmoduler. Annars hade jag nog kunnat bli ett Opera-fan. Jag har känslan av att Opera brukar komma tidigt med många nya, spännande funktioner. Jag hoppas förövrigt att det snart kommer en färdig Qt-port av Firefox.


   
SvaraCitera