Aviseringar
Rensa alla

webcam


Ämnesstartare

tja

har en intel webcam. Vill ha ett program som jag tror heter "intel create & share" eller nått sånt, där man kan ta bilder och titta på dom, man kan även typ lägga pussel o sånt med sina bilder om jag kommer ihåg rätt. Någon som vet vilket program jag menar och kan hjälpa mej ladda ner det? har försökt lada ner men de blir bara fel hela tiden.


   
Citera
Åtta

Intel har slutat ge ut produkten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har fått aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Intel har slutat ge ut produkten.

nä e det så? Men om de skulle va så finns det inget annat program som man bara kan ta vanliga bilder med??? behöver det snarast!!


   
SvaraCitera
Åtta

cigarettejob:

Men om de skulle va så finns det inget annat program som man bara kan ta vanliga bilder med?

Jo. Det måste väl ändå finnas inbyggt i Windows? Jag vet åtminstone att jag kunde använda min webbkamera direkt via Den här datorn.

Men om det nu av någon anledning inte skulle fungera så kan du väl googla på intel webcam software.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jo. Det måste väl ändå finnas inbyggt i Windows? Jag vet åtminstone att jag kunde använda min webbkamera direkt via Den här datorn.

Men det kan inte jag, kan bara använda den på msn när man filmar.

Åtta:

Men om det nu av någon anledning inte skulle fungera så kan du väl googla på intel webcam software.

Har jag redan gjort och då kommer de bara upp massa grejer som jag inte fattar någonting av och då e de typ tjugo olika filer som jag måste ladda ner.


   
SvaraCitera

Här är ett väldigt bra program som kanske hjälper dig.
http://snap.en.softonic.com/
Du kan ta kort och även lägga till saker på kortet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera