Aviseringar
Rensa alla

weed


Ämnesstartare

Stod på stan och väntade på bussen, då kommer en kompis förbi, vi är inte precis jättenära stående men vi hälsade på varandra och började prata, hen berättar att hen ska över till en kompis och röka weed och undrar om jag vill hänga med. Tvekade men tackade nä därför att jag inte vet så mycket om sånt här, är det farligt och beroendeframkallande eller kan man bara ta det lugnt och köra?

Vad vet ni och vad har ni för erfarenheter? Tankar, idéer osv?


   
Citera
Ämnesstartare

det är trevligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjNQ56p.gif


   
SvaraCitera

Det är rätt så lugnt, olika för alla sen beror det på vilken sort det är man röker. Inte beroendeframkallande i det minsta, dock kan jag förstå om man röker mycket att man blir beroende av nikotinet man blandar weedet i. 

Själv gillade jag inte riktigt det eftersom jag mest blev trött och grejer snurrade, men som sagt olika för alla, man är ju en erfarenhet iaf.

Har ungefär rökt, 10-20ggr under förra året.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte fysiskt beroendeframkallande. Min erfarenhet är att jag aldrig får till något rus. Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
det är trevligt

Alltså vadå, skönt eller?


   
SvaraCitera

det är inget farligt. känner du dig osäker kring det föreslår jag att provar första gångerna med människor du känner dig trygg tillsammans med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

          


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
det är inget farligt. känner du dig osäker kring det föreslår jag att provar första gångerna med människor du känner dig trygg tillsammans med. 

låter som ett riktigt bra förslag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är rätt ofarligt, men skadar inte att undvika att överdriva rökandet


   
SvaraCitera
mynona

jag har aldrig rökt det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sägs vara dödsdrogen of the dome.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:
Stod på stan och väntade på bussen, då kommer en kompis förbi, vi är inte precis jättenära stående men vi hälsade på varandra och började prata, hen berättar att hen ska över till en kompis och röka weed och undrar om jag vill hänga med. Tvekade men tackade nä därför att jag inte vet så mycket om sånt här, är det farligt och beroendeframkallande eller kan man bara ta det lugnt och köra?

Vad vet ni och vad har ni för erfarenheter? Tankar, idéer osv?

Det är olagligt, skit i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

Det är olagligt, skit i.

Sämsta argumentet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

Sämsta argumentet.

Haha men vafan n000b, 4/20 blaze it phagggot!!! RÖK FÖRFAN!!! HUR KUNDE DU SÄGA NEJ TILL GRATIS GRÄS FÖFAAAN ???


   
SvaraCitera