Aviseringar
Rensa alla

West Ham United, Millwall F.C, Tottenham, Chelsea.


chelsea, en cool kille jag kände en gång höll på dom. tror det är coolt [cool]


   
SvaraCitera

vikingline:

Vilket håller du på?

Liverpool![love] Eller kanske lite överdrivet att säga att jag håller på dem, det var länge sen jag var där och tittade:P Nu för tiden har jag knappt någon koll alls på vad som händer i PL...Men det är roligt om det går bra för dem[smile]

Edit: tog för givet att du menade vilket PL-lag man håller på, räknas AS så är det Halmstad för min del...Vi har haft det lite kämogt den senaste tiden, men på Söndag stoppar vi Häckens fina svit![crazy][cool] Nu vänder det!

ClosingTime:

eftersom man själv väljer vilket lag man håller på

Man väljer ju inte vilket lag man håller på? Det handlar ju och känsla och kärlek!

Visst det finns dom som säger att dom håller på ett lag, bara tar något eller väljer det som går bäst för tillfället. Det är inte att hålla på klubben...det är, ja jag vet inte vad det är...det är bara töntigt och meningslöst

Kärleken till sin klubb har man för livet!

Men det är sant att om man i vuxen ålder börjar gå på fotboll så kanske man väljer vilka man ska hålla på, men man byter ju inte lag sen...så om det går piss för laget så är det ju "tyvärr"...[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Man väljer ju inte vilket lag man håller på?

Är du dum? Finner du extra mycket kärlek i något lag väljer du att börja hålla på det. Man kan aldrig tyvärr hålla på ett lag.


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Är du dum? Finner du extra mycket kärlek i något lag väljer du att börja hålla på det. Man kan aldrig tyvärr hålla på ett lag.

Nej, jag är inte dum. Jag håller inte med dig, men nu börjar det mest bli en språkfilosofisk disskussion och inget för detta forat...


   
SvaraCitera

Barca!! [wink]


   
SvaraCitera

Liverpool [party]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera