Aviseringar
Rensa alla

what 2 do what 2 do what 2 do


Ämnesstartare

vad ska jag göra jag har hela dagen fri vaknade tidigt superhärlig dag solen skiner perfect hairday städad omgivning inspirerad av tidn. leva samt hälsa passar en hund flyttat nyss känner ingen här alla andra jbbar lr e i skolan hur ska jag utnyttja denna dag med mig sj??? lr hunden??? vill fånga dagen.....................................vad kan man göra med sig själv.....utomhus...................VAD????????????????


   
Citera
Ämnesstartare

jag har inget fucking busskort [cry][cry][cry]
[cry]
[cry]
[cry]
[cry]
[cry]
[cry]
och jag kan ej planka [sad][sad][sad]
[sad][sad][sad][sad][sad][sad]
[n][n][n][n][n]
[n]
[n]
[n]
[n]
[n]
[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OCH JAG HAR INGEN F************************CKING BALKONG FÖR DEN DELEN HELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kaffe
mmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmm
mmmmmm
mmm
m


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖRJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR BLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå ut och lek med hunden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack tack ja jag har en tennisboll jag kan kasta med honom men det är så trist att göra det när han är i koppel MEN jag vågar inte släppa honom lös dessutom så har han inte lärt sig att släppa bollen när han hämtat sånna hundar är sååååååååååå tråkiga att bolla med..............men det får bli detta..................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd punkt, mina ögon blöder. [cry]

Och ah, håller med Isola. Lek med hunden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Använd punkt, mina ögon blöder. [cry]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, han sprang inte ens efter bollen när jag kastade den. Anyway, gick ned till vattnet och som den badkruka han är så trodde jag att han skulle banga MEN där hade jag fel! Han sprang i, doppade benen och tänkte börja simma ut men där fick jag stoppa rackarn, tror han skulle drunkna. Vet inte om han kan simma. Mysigt med hundar som tycker om att bada.


   
SvaraCitera

Great success [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

.

Angelize:

.

Angelize:

.

Angelize:

.

[smile]

Angelize:

Vet inte om han kan simma. Mysigt med hundar som tycker om att bada.

Alla hundar kan simma. Tror jag i alla fall. Cute hur som helst! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Alla hundar kan simma. Tror jag i alla fall. Cute hur som helst! [y]

Ah, fast han jagar ankor och fiskmåsar. INTE OKEJ!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Great success [y]

Visst [bigcheers]


   
SvaraCitera