Aviseringar
Rensa alla

WHAT A WONDERFUL DAY!


Ämnesstartare

Den här dagen är underbar! Dagen började med att solen lös in genom fönstret JAA TÄNKA SIG den gjordade det genom fönstereeeeeeeeeeeTTtTTttT:P

sen har några klöder kommit på posten o allt satt jättebra:D:D:D:D jaaa två underbara blommiga klänningar....längtar till sommarn!!! me [love] blommiga kläder [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile] GALEN I DETTA FÄRGLADA WOnderful...

handla maaaaaaaat...
ska göra frukost...sen lunch...tidig middag...advokadomacka....

duscha med nytt schampoo....balsam....glad glad glad e jag !!! denna dan !!

kanske sola i underbara solen ???? denna ve cka kmr bli suuuuuuuuuuuuuuuper :D:D:D:D belönaer mitt nya jag med clothes...wonderful...amazing... i deserve all the good in the world...really...i doooooooo....läääängtar till alla dagar !! rutiner !! ooo julafton hämta peket!!kläder gör en H A P P Y

o mja blogga å um skulle du läsa den ????

e så jävla amazing...de e vad jag e. I LOVE ME [love]

aldrig upplevt att humöret e wonderful varje dag o man inte kmr tilolbaka till gråa vardan 😀


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

K.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

K.

Hur nödvändigt var det egentligen att läsa min rätt så långa samt innehållsfattiga text för att sedan kommentera med ett k.

Hur tänkte du där?

Vad var din poäng?

Vad ville du bidra med???

GÖR DIG SJÄLV EN TJÄNST OCH SUDDA SUDDA SUDDA BORT DIN TRÅKIGA MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neutron:

[y]

ååååå den refrängen förstärkte min känsla thank uuuu [bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Hur nödvändigt var det egentligen att läsa min rätt så långa samt innehållsfattiga text

Innehållsfattiga texter får innehållsfattig svar. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Innehållsfattiga texter får innehållsfattig svar. [no-no]

Där hade du en poäng... jag skjulle aldirg använt det ordet... läxa tills nästa tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inte läsa när det är sånt språk [sad] "kanske sola i underbara solen ???? denna ve cka kmr bli suuuuuuuuuuuuuuuper" [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Jag kan inte läsa när det är sånt språk [sad] "kanske sola i underbara solen ???? denna ve cka kmr bli suuuuuuuuuuuuuuuper" [cry][cry]

Då är du rätt så ointelligent må jag säga.
Låt gå, jag kan väl översätta texten åt dig då jag känner mig ännu snällare idag.

Ska jag kanske sola i den underbara solen? [love] Den här veckan kommer verkligen bli super! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Då är du rätt så ointelligent må jag säga.

Klart det går. Men det blir jobbigt, för jag är van att läsa text som är korrekt skriven. Inget fjortisspråk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

wnload:
FLVMP43GP

Gillar alla låtar förutom den sistA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Klart det går. Men det blir jobbigt, för jag är van att läsa text som är korrekt skriven. Inget fjortisspråk.

Säg inte att du inte kan då. Ansträng dig eller stäng igen bröfittan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Gillar alla låtar förutom den sistA!

Den e ju den bästa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Ansträng dig eller stäng igen bröfittan.

HAHA Lol. Ha en bra dag [wink] Dold text: Och ta en kurs i svenska 2 [blush][wink]


   
SvaraCitera