Aviseringar
Rensa alla

What to do what to do!


Ämnesstartare

Chaa, nu äre så att jag går runt och "gillar" 3 olika flickor.. Men som alltid när man gillar någon så uppkommer det problem! Mina 3 problem är att jag egentligen inte tycker att flickorna ser så där jättebra ut, kalla mig mans gris eller wtf men om man ska vara tillsammans med en flicka vill man ju att hon ska se någorlunda bra ut osv. Men jag känner ändå ganska starkt för alla 3. De är alla sköna personer och alla 3 är helt olika i sätt osv, de gillar mig, det vet jag. Men vette fan vad jag ska ta mig till, några förslag?


   
Citera

va......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

va......

ska jag förklara en gång till?


   
SvaraCitera

ha sex med dom och se vem som är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ha sex med dom och se vem som är bäst

jag lär ju dra på mig värsta problem och vara värsta "typen".. Ena tjejen jobbar på mitt jobb, och de andra 2 går på min skola..


   
SvaraCitera

JacobK:

jag lär ju dra på mig värsta problem och vara värsta "typen".. Ena tjejen jobbar på mitt jobb, och de andra 2 går på min skola..

ha sex med den av de två tjejerna från din skola som du finner mest attraktiv och även tjejen på jobbet


   
SvaraCitera

JacobK:

mans gris

älskar särskrivningar![love]

och ja, swom enhimmelsk drog skrev, knulla på och känn efter vem som är bäst![y]

btw, gillar/på "g" med = kåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JacobK:

Men vette fan vad jag ska ta mig till, några förslag?

Ole, dole, doff [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha 6 me alla

weed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Life aint just about spreading your seed!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte ditt problem. Du får spendera mer tid och lära känna dem mer. När man väl blir förälskad i någon kommer inte utseendet att vara det viktigaste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Förstår inte ditt problem. Du får spendera mer tid och lära känna dem mer. När man väl blir förälskad i någon kommer inte utseendet att vara det viktigaste.

Aa du säger det och det vet jag. Men jag är fast i denna utseende fixerade tid, så bryr nog mig lite för mycket om vad polarna tycker..


   
SvaraCitera

JacobK:

Men vette fan vad jag ska ta mig till, några förslag?

Ha en audition med dem alla samlade

Eller så tar du bara den du gillar mest och ser vad som händer liksom.


   
SvaraCitera

Du är en mansgris, lägg av med det.


   
SvaraCitera

JacobK:

bryr nog mig lite för mycket om vad polarna tycker..

du borde inte ragga på någon tjej då


   
SvaraCitera