Aviseringar
Rensa alla

Whats the point?


Ämnesstartare

Tjo!
Mår riktigt piss nu om dagarna, och det beror mäst på en tjej som jag gillar/gillade. Jag har typ varit kär i henne i ett halv år, men har typ nu sumpat chansen med henne.
Jag försöker inbila mig själv att jag inte bryr mig om henne, men så fort jag ser henne blir jag antingen glad eller ledsen, jag tänker typ på henne 24/7 vilket driver mig in på att deppa.
Det känns inte som om livet har någon mening nu förtiden, man vaknar tidigt, går till skolan sedan hem och äta, sova.
Och så vill min kropp typ inte äta nu längre, är ALDRIG hungrig typ, gick hela gårdagen utan att änns tänka på att äta :S
Jag vet inte hur jag ska komma ur detta, bästa skulle väll vara om jag glömmnde henne 100%. Men hon hälsar ju alltid på mig i skolan, och hon är också vänn med flera utav mina vänner......blir typ svartsjuk då :S

Ne men, vad ska jag göra? :S
Glömma henne? (Vilket jag typ inte kan, hon är egentligen perfekt)
Eller försöka vinna henne (Vilket jag typ har 20% på :/ )


   
Citera

Always look on the bright side of life *visslar*.


   
SvaraCitera

det finns fler män i sjön ifall du fattar vad jag menar[wink]

Dold text: fattar du?[cute]


   
SvaraCitera

Jävla tjejer alltså, bara förstör[shake]


   
SvaraCitera

Tror det kommer att bli bättre när du träffar någon annan...
Det är svårt att sudda ut känslor/minnen/tankar, men när det överskuggas av något nytt så blir det lättare.
Vet att det i stunden känns som om du aldrig kommer att kunna gå vidare - men det kommer du! Det tar bara tid..

BroderGrim:

Glömma henne?

Klart du kan hitta någon bättre som även är intresserad av DIG som mer än vän, det är värt det!


   
SvaraCitera

BroderGrim:

Eller försöka vinna henne (Vilket jag typ har 20% på :/ )

tänk positivt nu. varför tror du att du bara har 20 % ?


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera