Aviseringar
Rensa alla

Where the Action Is - 2011!


Ämnesstartare

http://www.wtai.se/

just nu är coldgay det enda bandsläppet, även om jag inte gillar dom så där alls/överdrivet mycket vore dom roliga att se live då man via mainstreamen och sina dagar som 11-12 åring har hört de flesta låtarna i deras repertoar rätt så många gånger nu.

vilka band tror/vill du ska komma till wtai?

själv tror jag att håkan hellström lär spela där, då det är i götelaborg och han känns "stor nog" för den festivalen. när det gäller svenska artister hoppas jag för att festivalen befrias från daniel adams ray och oskar linnros.

när det gäller internationella kan ju nästan vad som helst dyka, och det är dom bandsläppen jag finner mest intressanta.


   
Citera
Ämnesstartare

jättedyrt för att vara en dag.[no-no]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dräparen:

själv tror jag att håkan hellström lär spela där

Ser hellre Håkan till Way out West igen. Förstår inte ens vad detta är för festival.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha coldgay och du ba.. kul att se!!


   
SvaraCitera

Vad är det här för knaserier, brukar ej denna festivalen sedvanligen vara belägen i stockholmstrakten... Eller..............


   
SvaraCitera

Coldplay. Coldplaycoldplaycoldplaycoldplay. Ah.


   
SvaraCitera

Dräparen:

själv tror jag att håkan hellström lär spela där, då det är i götelaborg och han känns "stor nog" för den festivalen. när det gäller svenska artister hoppas jag för att festivalen befrias från daniel adams ray och oskar linnros.

Jag hoppas inte det, alltså Håkan är ju bra och så men det känns lite väl. Han ska ju ändå spela på Slottsskogsvallen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte det var konstigt att det helt plötsligt ska vara i Göteborg. [rolleyes] Kommer antagligen inte gå, även om jag älskar wtai för att de bokade Nick Cave & the Bad Seeds 2009. Eller ja, bokar de nåt lika bra eller bättre så är det ju värt.


   
SvaraCitera

uhuhu bright eyes, jag måste gå men har ju faen inte råd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glasvegas är ju i och för sig galet värt men jag vet inte riktigt. Emmaboda kostar mindre och känns ändå lite bättre tror jag.


   
SvaraCitera

emmaboda är självklart och prisvärt<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde wtai står för whore tai = taihora [sad]


   
SvaraCitera