Forumet - white trash

white trash

212 0 28
Tickstart:

de i afrika har inte mycket annat till val typ

jamen, om vi tar o kollar på filmen: gudarna måste vara tokiga.

då faller en coca cola flaska ner i afrika o några negrer tkr den är fantastisk. då sitter man ju o tänker: fan gör jag rätt i att skratta åt dom?

när en white-trash morsa jublar över ett hon hitta 2 för 4 vingummipaket så garvar man ju direkt.

bourgeoisie:

text

kanske lite otydligt men man skrattar lättare åt svenskar med gott samvete jmf med afrika

Spana också in:

lacostekrokodilen:

man skrattar åt afrika

generalisering [rolleyes][n]

lacostekrokodilen:

då faller en coca cola flaska ner i afrika o några negrer tkr den är fantastisk. då sitter man ju o tänker: fan gör jag rätt i att skratta åt dom?

De tycker itne att den är fantastisk. Coca cola och andra stora företag har förstört livet för miljontals människor när de sätter ut sina jävla trafiker och tar vattenresurser från människor i byar som dör för att deras brunnar torkar ut.

i t ex indien har de reklamer som säger att det är bättre att ge sina nyfödda fucking fanta ist för bröstmjölk, de visar bilder på glada friska familjer osm dricker fanta. Fattar du hur lågt de sjunker när de utnyttjar människor som faktiskt inte vet bättre, för att vi i väst överkonsumerar och är jävliga så de måste ta all askit.

blir så förbannad varje gång jag ser någon gå in på mc donalds, köpa icke-kravbananer eller dricka coca cola [cry]
Postlapsaria:

De tycker itne att den är fantastisk.

jo. den faller cola flaskan ner där. en urinvånare hittar den o den är fantastisk som verktyg. byn börjar bråka om coca cola flaskan o en i byn får till uppgift att gå iväg med den o slänga den vid världens ände. därav kommer han i kontakt med civilisationen osv osv