Aviseringar
Rensa alla

White trash


Ämnesstartare

En komiker tog upp just white trash, det han sa var att det spelar ingen roll vem som pekar ut vilka dessa människor är, inte ens vita tar illa upp över en sån kommentar, vilket är lite konstigt men det betyder alltså att white trash är så lågt att dom inte ens är en ras längre hah


   
Citera

...jaha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

...jaha?

Skapa en egen tråd att vara egen i


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

känns som att du missat grejen med DISKUSSIONSforum men ok
skapar en tråd nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

känns som att du missat grejen med DISKUSSIONSforum men ok
skapar en tråd nu

Visst känns det bra. MAKTEN, KVINNORNA, DEN RYSKA KAVIARN MOAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHA.

Du ska alltid vara sån som är sån fattar du[sad]


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

fattar du

ne vad är det som ska diskuteras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

ne vad är det som ska diskuteras

Inget som ska diskuteras, miss. Ti Hi so serious


   
SvaraCitera

TRÅD LÅST INGET DISKUSSIONSVÄRDE

mvh mod-aspirant


   
SvaraCitera

Herr Toxic låter som en arg liten vit kränkt man.


   
SvaraCitera

den här tråden är white trash


   
SvaraCitera

vita är den globala överklassen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grund saken till denna tråden innan jag gick ballistic var faktiskt inte om ras eller om något med det att göra, det handlade just om white trash, airheads med inga egna åsikter som senare i livet slutar som knarkare eller i ett dike. Jag vill att människor ska ta för sig av kunskap och skapa egna åsikter. Detta är mitt budskap genom allt detta.
Det själva komikern sa var bara början till min tanke kring det hela.


   
SvaraCitera

Jag tar illa upp, å andras vägnar dock, eftersom ordet är dubbelrasistiskt och klassföraktande (synnerligen okaraktäristiskt ordval.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Troll.

Fråga bara, jag ska inte vara en irriterande jävel längre, eller det beror på hur mans ser det.
Som person anser du dig som en intellektuell person som vet vad han vill i livet och börjar att gnälla om jobb innan han ens gått ut skolan? sant?

Här har jag gått och varit deprimerad en lång tid, jag är extremt för dålig på att förklara saker för folk, jag vet inte om det är för att jag själv förklarar det på ett avancerat sätt som andra människor inte riktigt fattar, eftersom jag antar en jävla massa när det gäller mina egna förklaringar av vad människor runt om kring mig verkligen förstår sig på.

Folk antar en massa på egenhand innan man ens hinner lägga ner handen på tangenterna igen. Denna sida är extremt bra på att trycka ner folk, EXTREMT bra, dom gängar ihop sig som om dom vore experter och bästa kompisar i verkligheten. Men det finns oxå dom samma människorna som visar en barmhärtighet och en jävligt känslig sida vid vissa tillfällen därför blir man helt till sig när dom helt plötsligt går från änglar till demoner. Jag är en udda människa, så mycket kan jag erkänna, detta var ingen speciellt påtänkt tråd men jag ville se vad den första skrev och agera efter det, och den turen jag hade var att jag fick två som jag kunde följa innan jag ens visste ordet av det. Så jag tänkte, nu jävlar jag vill se hur dessa människor agerar i en sådan situation. Elvenpingen agerade väldigt moget och vuxet som klev ur. Du däremot, förlåt, att diskutera med mig när jag var insatt att agera så barnsligt som möjligt svarade på ett sätt som är väldigt nedlåtande vilket jag tycker syn om dig över. Sen när det verkligen kom ett ärligt svar kallar du mig för troll vilket visar din egen sida av barnslighet, barn förstår inte dom sätter ord som andra använder för att märka folk. Jag vet detta jag är storebror till 4 vilket har gett mig en viss inblick i barnens värld. Håll dig till skolan, ta stegen som dom kommer och fortsätt ditt liv i att inte agera barnsligt tillbaks. Remember that even if you sound like an adult you only mimic adult people


   
SvaraCitera