Aviseringar
Rensa alla

Why evolution doesn't work - it's simple!


Ämnesstartare

[love][love][love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[cool].

evolution.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAH
omggg


   
SvaraCitera
Åtta

Jag älskar avslutningen när han talar om big bang: "You can't blow up nothing! You blow up a house that needs to be demolished. You blow up some rocks that are blocking the entrance to a cave you want to go into. Nothing can't explode! You don't blow up nothing, you blow up a muslim country!"


   
SvaraCitera

relativitets teorin heter teori men är en vetenskap det finns ingen som så ifrågasätter den på samma sett...
ateister har inte hittat på evulutionen. utan att evolutionen är en lågisk följd av vad man har kunnat studera i den värkliga världen. det var ju ingen ateist som sa att vi kan ju inte komma från gud så låt oss säga att vi kommer från apor... eller fåglar kanske.. utan det var ett systematiskt iakttagande som fick evolutionsteoretikerna att komma med den här slutsatsen och det började med Darwin och finkarna på galapagos öarna.
girafferna bestämde inte det nej utan det är en slumpvis mutation hos en förhistorisk giraff som innebar en längre hals vilket innebar en fördel och jag är säker på att det inte bara är en mutation utan flera åtskiljda mutationer som förorsakat detta och detta hände under en förhållandevis lång tid.
nej giraffer har inte vingar för att det finns ingen sådan möjlighet för stora däggdjur att kunna flyga så början av en serie mutationer som skulle leda till vingar var inte fördelaktigt för giraffer så den sållades bort. om det nu fanns en sådan mutation.
fåglar hade inte överlevt syndafloden heller för att det finns inte en fågel som kan flyga i ett år och tio dagar eller ens de 150 dagarna det står att det ska ha regnat.
apor skulle inte föda människor för att människan har kommit ur apor genom slumpvis och många mutationer som har gjort oss till dom vi är idag ingen evolutions teoretiker säger att apor borde föda människor på löpande band.
varje djur blir inte bättre utan slumpvis mutationer kan medföra övertag mot andra individer. förändras förutsättningarna för en art kanske genom att ens normala skogsmiljö blir en savan och en mutation kan medföra ett några individer kan börja gå upprätt så är ju det en fördel och då överlever dom och utvecklas vidare.
om vi kommer från gud varför är vi inte jättestarka borde inte gud vilja att vi var så bra som möjligt?
evulution= utveckling det är inte en teori om hur livet uppkom det finns sånna mer eller mindre rimliga teorier men evolutionsteorin har ingen ambition att vara en teori om hur livet uppkom. the big bang förklarar inte alls hur livet uppkom det är en teori av vad som hände när universum uppkom eller snarare vad som hände precis efter universums tillkomst. jag tänker inte ens kommentera denhär husexplotions tramset. bigbang teorin säger inte att det var "inget" som expöoderade utan den säger att det var energi som "exploderade".

har jag inte sågat allt skit han sa i den videon nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

har jag inte sågat allt skit han sa i den videon nu?

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkar fan inte se mer än 15 sekunder, hans idioti hugger tag i mig och suger ut min själ [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha! Han kan inte vara seriös!

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"So there you go! Giraffs don't have wings!"
HAHAHAH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"I explain for once and for all why evolution doesn't work, so discussions around the subject can be stopped."
[cry][cry][cry]xemo-mode[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Åtta

qazedctgb:

relativitets teorin heter teori men är en vetenskap det finns ingen som så ifrågasätter den på samma sett...

Jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

voj voj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnat fram till 4:45 hittils. Jag känner hur mina få kvarvarande IQ poäng bara rinner iväg [cry]

"Why arn't there any monkies that are giving birth to humas?"
"There are millions of monkies and none have never, ever given birth to a human"
"That has never happend in the history of the monkies"


   
SvaraCitera

"you can blow up something, or a muslim country"

wtf?


   
SvaraCitera