Aviseringar
Rensa alla

Wikileaks: Carl Bildt vill stoppa irakflyktingar


Ämnesstartare

Wikileaks har fått tag i dokument där Carl Bildt säger att han vill stoppa invandring från Irak pågrund av att dom är låtutbildade och gör att svenskarna måste försörja dom. Förvånande?


   
Citera

SourCream:

Förvånande?

Nope


   
SvaraCitera

Det är glädjande att höra att Sverige inte bara består av idioter. Ett riktigt stort HURRA HURRA HURRA HURRA för Carl Bildt. Mådde hela (m) anamma CBs idé och hela borgerliga alliansen hoppa på tåget så kanske det kan bli lite ordning även på Sverige i framtiden. Frågan är bara vad vi ska göra med alla lågutbildade irakier som vi svenskar måste försörja som finns inom Sveriges gränser redan nu i nuläget?

Förhoppningsvis kommer lite vett och sunt förnuft att smitta av sig från (sd) till hela den borgerliga alliansen så att vi skicka tillbaka dom till Irak.

Vi kanske även kan se en ljusning i sikte även för Sverige. [smile]

*en som hoppas*


   
SvaraCitera

jag hoppas att han slutar med politik snarast


   
SvaraCitera

ingen direkt överraskning att just han inte har så modern syn på icke-arier, såg på tv-förut då han refererade till somalia som "Somalien" [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Billström vägrar kommentera Wikileaks-dokumenten om irakflyktingar

Hur mesig får man vara?


   
SvaraCitera

Vill höra deras låtar! Om de är utbildade för att göra dem så måste de vara bra. Hoppas att det inte är ngt knasigt religiöst bara.


   
SvaraCitera

SourCream:

Billström vägrar kommentera Wikileaks-dokumenten om irakflyktingar

= det är sant.

Vilken fitta.


   
SvaraCitera

Hela intervjun hade kunnat gjorts 10 ggr så kort som den var.
Fan vad allt upprepades gång på gång.


   
SvaraCitera

Borgarpack.


   
SvaraCitera

Marmoth:

Fan vad allt upprepades gång på gång.

HAHAHA, vilken jävla stolle.

Lät som att han hakat upp sig.


   
SvaraCitera

passaro:

HAHAHA, vilken jävla stolle.

Lät som att han hakat upp sig.

Oberoende av frågeställningen så var journalisten minst lika stollig om du frågar mig.[crazy] Det var liksom givet att det inte skulle komma något svar hur hon än vände och vred på frågan.


   
SvaraCitera

Marmoth:

Oberoende av frågeställningen så var journalisten minst lika stollig om du frågar mig. Det var liksom givet att det inte skulle komma något svar hur hon än vände och vred på frågan.

Jo, men sedan så är hon ju journalist också. [crazy]

Fast man tycker väl att hon borde insett att han inte ville kommentera.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol. Måtte högern åka ut snart.


   
SvaraCitera

Folk verkar inte bry sig hur ond Bildt är bara för att han har en rolig röst och hade på sig en okonventionell kavaj en gång, jag menar nästan ingen verkar vara särskilt upprörd över att han har tjänat miljoner på folkmord i Sudan osv.


   
SvaraCitera