Aviseringar
Rensa alla

WILD KIDS - FINAL


Ämnesstartare

Björnarna vann. Killsef.

Lejonen skulle vunnit.

Dold text: Suck att Filip inte kunde hänga kvar lite längre, den andra blonda fula nördkillen hade ju tom hängt längre

Men Ola är lika sexig som alltid.

Men allvarligt talat, Wild Kids är det enda man kan kolla på just nu. Allt är så bra och spännande.

Intrigerna
Tävlingarna
Kampen för att överleva

Och alla Romeo och Julia situationer där en tjej från ena laget och en kille från andra laget träffas i skogen och pussas och frågar chans.

Tävlingarna är alltid så bra och jättespännande och barnen är jätteroliga och söta när de ska berätta om saker och alltid jätte entusiastiska.

Ja längtar redan till nästa säsong =)

ÄNDRAT 2009-04-05 22:34
VA KUL ATT DET ÄR SÅ MÅNGA SOM TITTAR PÅ WILD KIDS - BÅDE YNGRE OCH ÄLDRE. DET TRODDE JAG INTE. WE LOVE WILD KIDS!!!


   
Citera

fan också


   
SvaraCitera

jag gillar angus burgaren, och ashah - har fått uppfattningen av att det är en pojke men SER VERKLIGEN UT SOM EN BRUD

isac är den enda snygga i björnarna... jag hatar verkligen fevzie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

fan också

Missa du? Hejade du på dårå?[crazy]

Lajnowh:

jag hatar verkligen fevzie

Ja men Filip är snygg[cool] Tyckte rätt synd om honom på slutet. Man trodde verkligen inte att han skulle släppa. han såg så stabil ut. och den andra ungen stönade ju som en hora[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var nästan med där en gång [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Jag var nästan med där en gång

Nästan? sökte du kom inte med? Jag ska söka till 2010, hoppas verkligen ja kommer med:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Nästan? sökte du kom inte med? Jag ska söka till 2010, hoppas verkligen ja kommer med:D

HHAHA jag älskar dig NEMO [love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

HHAHA jag älskar dig NEMO

vet[crazy] Jag vill va med jätte jätte gärna men jag tror inte ja får d förnman måste va typ 11 och ja e lite äldre[crazy]

De borde ha ett wild kids för 14-15 åringar! hade lätt sökt då och då hade ja blivit kändis och d hade varit ett steg närmare att umgås med blondinbela[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

jag gillar angus burgaren, och ashah - har fått uppfattningen av att det är en pojke men SER VERKLIGEN UT SOM EN BRUD

Angus är lätt coolast [blush] lul är inte ashhhahhhhh lebb? Är det kanske är en kille då? [surprised]


   
SvaraCitera

Jag hejar alltid på lejonen. Orka björnar, dryga men söta djur.


   
SvaraCitera

NEMO:

Missa du? Hejade du på dårå?[crazy]

höll på lejonen, det är som de själva sa, lejonen hör hemma i afrika men björnarna kan stanna hemma i sveriges skogar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

vet Jag vill va med jätte jätte gärna men jag tror inte ja får d förnman måste va typ 11 och ja e lite äldre

De borde ha ett wild kids för 14-15 åringar! hade lätt sökt då och då hade ja blivit kändis och d hade varit ett steg närmare att umgås med blondinbela

Jag var på intervju när jag var elva [cute] kom NÄSTANNÄSTAN MED!


   
SvaraCitera

Tickstart:

Angus är lätt coolast [blush] lul är inte ashhhahhhhh lebb? Är det kanske är en kille då? [surprised]

det är en kille, men så jävla söt om d hade varit en tjej [shake]
angus är en schysst grabb men det är synd att han heter som en hamburgare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lajnowh:

angus är en schysst grabb men det är synd att han heter som en hamburgare

Jag vet, har knappt kommit över det :c

Lajnowh:

men så jävla söt om d hade varit en tjej [shake]

Nej? [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Nej? [censur]

FJANTY!!!!


   
SvaraCitera