Aviseringar
Rensa alla

windows 8 blir min död


Ämnesstartare

windows 8 blir min död

diskutera min död

1. vad är grejen med alla efterblivna jävla appar? jag vill fortfarande kunna se aktivitetesfältet om jag ska läsa ett dokumenthelvete i .doc eller .pdf tillEXEMPEL. nu måste jag istället krångla och försöka ladda ner programmet som ett program ist för en app så det kan bete sig!!!!

2. varför måste jag ctrl+alt+deleta för att komma till strömbrytaren ifall jag vill stänga av eller starta om? normala start-funktionen finns ju inte längre :)))

3. fyll på

har haft min dator i typ 4-5 dagar och den är bra, men win8. gah.


   
Citera
Ämnesetiketter

[smile]


   
SvaraCitera

Samma här fick en bärbar dator i julklapp. Tog mig typ 10 minuter att ens googla en enkel fras p.g.a. win8.


   
SvaraCitera

Jag tänker inte köpa Windows 8, inte ens om jag får pengar för det.


   
SvaraCitera

Windows 98SE, då stod dom på topp


   
SvaraCitera

Det kanske är windows 8 som de där mayan-indianerna fruktade för 2500 år sedan.


   
SvaraCitera
Åtta

Nu har jag bara använt Windows 8 i typ 20 minuter, men jag tyckte inte att det var så hemskt. Jag ser visserligen ingen poäng med det nya gränssnittet, så jag håller med om att det var bättre förr, men det är ju bara en ny startmeny, typ.

Det där med att "metro-appar" och resten av programmen lever i skilda värdar är dock det mest efterblivna jag varit med om i hela mitt liv. Varför inte applikationsutvecklarna kan få skriva två front-ends till samma backend övergår mitt förstånd.


   
SvaraCitera