Aviseringar
Rensa alla

Windows live mail...


Ämnesstartare

Jag blir galen. Jag är galen!

Jag har skaffat Windows live mail och vill LOGGA UT, hur GÖRA?!??!? Supporten går ju inte o hitta nånstans>< Bojkotta skiten![cry]


   
Citera

Snusk!


   
SvaraCitera

Ta det lugnt en stund och tänk på något annat. Sen kan du komma tillbaka med nya ögon så kanske det fixar sig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

Snusk!

Ja håller me dig!

galenolga:

nya ögon

Mina ögon duger fint, tack!

Haha.

Jag vill bara logga ut stänga ner o stänga av den här maskinen! Känns ju inte bra att man inte kan logga ut>< Hellhole


   
SvaraCitera

Om du använder WinXP, tryck ctrl + alt + delete och leta upp processen "msnmsgr" (tror jag den heter) och avsluta den. Funkar bergssäkert!


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum X/Snusk


   
SvaraCitera
Åtta

Stringburka:

Om du använder WinXP, tryck ctrl + alt + delete och leta upp processen "msnmsgr" (tror jag den heter) och avsluta den.

Det är Windows Live Messenger. Hon syftar på Windows Live Mail, vilket jag antar är någon sorts dedikerad email-klient för live-konton.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det är Windows Live Messenger. Hon syftar på Windows Live Mail, vilket jag antar är någon sorts dedikerad email-klient för live-konton.

Ojdå, läste fel. Ja då har jag ingen aning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Funkar bergssäkert!

Hatkärlek till ungdomar.se
Jag var så nära tangenterna när jag kom på mig själv med att tänka... VÄNTA NU! Stringburka kanske driver me mig, så hela helvetet bryter lös här på skärmen ja det kanske tom börjar ryka från da burk. Men tack för hjälpen=/

Åtta:

dedikerad

Ja, de e skit. Ska ta bort det så fort det tjänat sitt syfte...dvs. att spara lite mejl på hårddisken. Problemkantat värre.


   
SvaraCitera

du måste tagga till


   
SvaraCitera

Frootkäjk:

Hatkärlek till ungdomar.se
Jag var så nära tangenterna när jag kom på mig själv med att tänka... VÄNTA NU!

Jag drev inte med dig men jag läste fel och tänkte på messenger. Jag tror admins skulle bli arga på mig om jag pajade användarnas datorer [blush]


   
SvaraCitera

Längst upp i högra hörnet.


   
SvaraCitera

Frootkäjk:

LOGGA UT

Bara stänga ner det, den loggar ut skälv, tro mig har använt det länge


   
SvaraCitera

hur svårt kan det vara o stänga sidan? fattar inte problemet ens, det är ju på internet? :p


   
SvaraCitera
Åtta

lemuu:

hur svårt kan det vara o stänga sidan? fattar inte problemet ens, det är ju på internet? :p

Hon pratar om Windows Live Mail Desktop.

Image


   
SvaraCitera