Aviseringar
Rensa alla

Windows live messenger 2009 på windows 7


Ämnesstartare

Tjena, någon som vet om det funkar (det som är titeln duh)för jag hatar som in i... det nya msn

tacksam för svar 🙂


   
Citera

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

underbart, har tänkt lite på det, ska skaffa ny dator snart, kan man kanske hitta instalationsfilen för 2009 på datorn jag siter på nu, den har msn 2009?

disco:

ja


   
SvaraCitera

Reaper:

underbart, har tänkt lite på det, ska skaffa ny dator snart, kan man kanske hitta instalationsfilen för 2009 på datorn jag siter på nu, den har msn 2009?

disco:

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ska du ha den gamla? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

Reaper: underbart, har tänkt lite på det, ska skaffa ny dator snart, kan man kanske hitta instalationsfilen för 2009 på datorn jag siter på nu, den har msn 2009?

disco: ja

gode herre, vet du vart jag kan hitta den? 🙂

har 0 koll på datorer :/


   
SvaraCitera

Versionen finns förmodligen att ladda ner, bara googla på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neutron:

varför ska du ha den gamla?

jag vill kunna heta Rasmus, istället för förnamn o efternamn, jag vill att mina kontakter ska heta vad de vill o inte förnamn o efternamn, tex Darkrose heter en på msn nu, när jag testade 2011 på en laptop hette personen Charlotte...

jag vill ha ett fönster för varje person jag pratar med istället för ett fönster för flera, utan deta vet jag inte vem jag pratar med riktigt, jag vet inte när personen skriver för det syns knappt o gör inget ljud

jag vill inte ha ett gigantiskt fönster med massa reklam i bredvid min kontaktlista, men de kom jag på hur man ändrade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är den gamla versionen kompatibel med den nya? [surprised]

trodde inte att dom funkade med varandra


   
SvaraCitera

Reaper:

gode herre, vet du vart jag kan hitta den? 🙂

har 0 koll på datorer :/

i datorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neutron:

Är den gamla versionen kompatibel med den nya?

trodde inte att dom funkade med varandra

vad menar du? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reaper:

vad menar du? :S

Att man kan skriva med varandra om den ena har en gammal version och den andra har en ny.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neutron:

Att man kan skriva med varandra om den ena har en gammal version och den andra har en ny.

ja det går, men webcam går inte, eller jo men bara videosamtal


   
SvaraCitera

Ja det funkar, har själv den gamla versionen.


   
SvaraCitera

Reaper:

jag vill ha ett fönster för varje person jag pratar med istället för ett fönster för flera, utan deta vet jag inte vem jag pratar med riktigt, jag vet inte när personen skriver för det syns knappt o gör inget ljud

det går ändra i inställningar

gammal version finns på filehippo.com dock bara på engelska..


   
SvaraCitera