Aviseringar
Rensa alla

Windows Movie Maker


Ämnesstartare

Jag skulle vilja lägga på text på mitt videoklipp, men texten går för fort. Kan man sakta ner den på något vis så att man kan få en ny text under den föregående? 


   
Citera
Ämnesstartare

Ett tag sedan jag använde det men vill minnas att på raden längst ner kan man dra ut textremsan så att den är kvar längre. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kryptonian:
Ett tag sedan jag använde det men vill minnas att på raden längst ner kan man dra ut textremsan så att den är kvar längre. 

Men då kan jag inte få in två texter på samma bild?


   
SvaraCitera

Mitt tips inför framtiden se dig efter ett bättre videoredigeringsprogram  om du vill göra bra videos.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:

Men då kan jag inte få in två texter på samma bild?

Är inte insatt i programmet såpass mycket. Är väl bara att skriva dem i samma ruta och trycka på Enter så det hoppar ner? 

My dreams are her:

Mitt tips inför framtiden se dig efter ett bättre videoredigeringsprogram  om du vill göra bra videos.

En fördel ja.  Nödvändigt? Inte alltid. Även med små resurser kan man göra underverk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kryptonian:

Är inte insatt i programmet såpass mycket. Är väl bara att skriva dem i samma ruta och trycka på Enter så det hoppar ner? 
En fördel ja.  Nödvändigt? Inte alltid. Även med små resurser kan man göra underverk. 

Thnx!


   
SvaraCitera

fixa sony vegas istället mycket bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
fixa sony vegas istället mycket bättre

Ska kika på det!


   
SvaraCitera

Mollybolly: Ska kika på det!

Kika också på Adobe Premier de har en 30-dagars trial du kan ladda ner.  Jag använder de programmet för mina videos och tycker de är mycket användarvänligt, trevligt och bra.

Sen finns de ju en drös med andra videoredigeringsprogram man kan använda men nu har du fått två tips i tråden.

Hur avancerade videos gör du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Kika också på Adobe Premier de har en 30-dagars trial du kan ladda ner.  Jag använder de programmet för mina videos och tycker de är mycket användarvänligt, trevligt och bra.

Sen finns de ju en drös med andra videoredigeringsprogram man kan använda men nu har du fått två tips i tråden.

Hur avancerade videos gör du?

Tack så jättemycket! 🙂 Inte alls svåra. Lägger bara till lyrics på låtar, men det kan ju vara kul att göra texten annorlunda än på samma vis varje gång. ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
fixa sony vegas istället mycket bättre

Det är ju jätteavancerat.


   
SvaraCitera

Fettisgubben:

Det är ju jätteavancerat.

det är lätt o använda, hur svårt är det o glo på lite youtube videos ? lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

det är lätt o använda, hur svårt är det o glo på lite youtube videos ? lol.

Lätt att använda om man är en erfaren filmredigerare ja, men knappast för nybörjare.


   
SvaraCitera