Aviseringar
Rensa alla

With Open Gates: The forced collective suicide of European nations


cloud
Ämnesstartare

http://www.breitbart.com/london/2015/11/11/watch-anti-migrant-video-going-viral-across-europe/

vad är era tankar om ovanstående klipp? avfärdar ni det som ren propaganda eller gör det er en aning oroade för sveriges och hela europas framtid? allt som rör flyktingkrisen går bra att diskutera här Glad


   
Citera

clockwork-orange-eyes.jpg


   
SvaraCitera

Ja, det är fullständigt vidrigt hur en stor grupp av de "flyktingar" vi tar emot är yngre män med extremt unkna värderingar vars motiv allt som oftast är ekonomiska. Samtidigt som kostnaderna för dessa yngre män urholkar de resurser som behöver gå till våra egna sjuka och äldre i samhället och inte minst de kvinnor och barn som lever kvar i konflikternas närområde utan möjlighet att ta sig till Europa.

Allt detta med den mediala och politisk föreställningen om att det vi gör är "humant".


   
SvaraCitera

4 av 5 poliser överväger att säga upp sig såg jag idag, hoppas det stämmer och samhället blir laglöst så jag och mina vänner kan starta vår militia vi pratat om.

Med Naser Oric som vår förebild.
Naser_Oric.jpg


   
SvaraCitera
cloud
Ämnesstartare

fler åsikter?


   
SvaraCitera

Niklas:
Ja, det är fullständigt vidrigt hur en stor grupp av de "flyktingar" vi tar emot är yngre män med extremt unkna värderingar vars motiv allt som oftast är ekonomiska. Samtidigt som kostnaderna för dessa yngre män urholkar de resurser som behöver gå till våra egna sjuka och äldre i samhället och inte minst de kvinnor och barn som lever kvar i konflikternas närområde utan möjlighet att ta sig till Europa.

Allt detta med den mediala och politisk föreställningen om att det vi gör är "humant".

Tumme upp


   
SvaraCitera

Största losern när man behöver ge medhåll till sig själv.


   
SvaraCitera

När inga andra tummar finns till hands får man ta sin egen.


   
SvaraCitera

cloud: vad är era tankar om ovanstående klipp?

Utmärkt för att få till och med den mest fåraktige att börja fatta vad som faktiskt pågår.


   
SvaraCitera