Aviseringar
Rensa alla

Wizard?


Ämnesstartare

Jag vill installera ett MMORPG spel på min dator, men oavsett var jag laddar hem installationsfilen så funkar det inte. Det står att det inte finns något program som kan läsa filen [shake]

Jag funderar nu på om jag kanske inte har det där "Setup Wizard" eller vad det heter.. Men jag vet inte var jag ska hitta det och google har inte hjälpt mig alls, så jag hoppas att någon här vet vad jag ska göra


   
Citera

Det som du refererar till som setup wizard är installationsprogrammet för vad det nu är du ska installera, det är inget program som finns installerat på datorn.


   
SvaraCitera

Laddade du ned en zip eller .exe fil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Laddade du ned en zip eller .exe fil?

Den heter: La Tale.exe.part [shake]


   
SvaraCitera

galenolga:

Den heter: La Tale.exe.part [shake]

Då har du du bara laddat ned en del av filen. Ladda ned det från någon av de här sidorna. http://latale.ogplanet.com/download.og?op=client

Se sedan till att ladda hem hela filen och inte bara en del.


   
SvaraCitera

galenolga:

Jag funderar nu på om jag kanske inte har det där "Setup Wizard" eller vad det heter.

[love]

Påminner om när morsan frågade mig om man inte kunde ha internet uppe och lyssna på musik samtidigt.
-ähm, jo, klart du kan?
-men jag kan ju inte trycka på min låt nu?
Då visar det sig att inet-fönstret var i vägen för filen på skrivbordet[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Då har du du bara laddat ned en del av filen

Men det konstiga är att den delen jag laddade hem var lika stor som hela filen ska vara [shake]


   
SvaraCitera

galenolga:

Men det konstiga är att den delen jag laddade hem var lika stor som hela filen ska vara [shake]

Du kanske avbröt nedladdningen precis innan den blev klar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Du kanske avbröt nedladdningen precis innan den blev klar.

Jag funderar på om jag inte har någon plats för hela filen [shake]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera