Aviseringar
Rensa alla

Wolverine!!1one!!1


Ämnesstartare

Såg precis premiären! Den var skit bra! 8½ av 10 enligt mig. Någon annan som har sett den? Vad tyckte ni? [no-no]


   
Citera

Yogi:

Någon annan som har sett den?

Funderade på att gå 2115 föreställningen men det bidde inte så.


   
SvaraCitera

vill se den wolverin e jävligt cool


   
SvaraCitera

Den ägde, Wade var imba!


   
SvaraCitera

Hade turen att se första visningen i en renoverad biosal. That sort o' added to the experience. Nej men den var jättebra. Min bror sammanfattade mede att säga att den var bättre än de tre tidigare X-men-filmerna tillsammans. Riktigt så långt sträcker jag mig inte, men den var helt klart den bästa i serien. Bra regi, story och skådespelarinsatser. En riktigt bra barnfilm för vuxna på ganska lagom 1.47, om jag minns rätt. [smile]


   
SvaraCitera

Riktigt bra film, synd att dom failade totalt med Deadpool dock.


   
SvaraCitera

Leviatan:

men den var helt klart den bästa i serien.

inte den bästa av de 3 x-men filmerna innan, men riktigt bra var den iaf!

Leviatan:

lagom 1.47,

tyckte de förtkortade en hel då :S pressade in en massa på lite tid. 2h är lagom för en film, särskilt om det är en sånhär då man får veta bakgrunden till en såpass, enligt mig, häftig karaktär

Mumble:

synd att dom failade totalt med Deadpool dock.

mm, det var tråkigt. han var la helt ok, men att det blir som de blir med honom i slutet är inget bra alls 😛


   
SvaraCitera

Bra, mycket bra, men absolut inte bäst. För mycket kärlek, om jag får säga det själv. Vissa scener tål jag inte. Annars är den rätt fräck, värd att se på [y]


   
SvaraCitera

Tycker effekterna kunde varit mycket bättre :<


   
SvaraCitera

I liked it! [bigsmile]


   
SvaraCitera

ooo, den var väldigt bra. Jag tyckte kanske att vissa saker såg overkliga ut[crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera