Aviseringar
Rensa alla

woop woop


Ämnesstartare

Lounge fact:

hur går det då?? är d kul? du e flitig du elsa

Det går la brauuu.
Segt ibland, roligt ibland, tråkigt ibland. Som sig bör.
Ett bra sommarjobb i alla fall.
Jag är flitig när jag får klara besked om vad som skall göras, och slipper jobba i stekande sol saker.

Hur går det själv? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha "stekande sol saker"
:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du får väll gå o köp? =)

Ganska drygt ska äta först


   
SvaraCitera

Lounge fact:

men ska fixa allt på en timme och sedan chilla

Det låter bra tänkt! Prioritera det viktiga först. Då är iofs efter tio slut men ser nu att Hem till gården börjar 12:20 och det är ju inte så dumt det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Jag är flitig när jag får klara besked om vad som skall göras, och slipper jobba i stekande sol saker.

o skönt att inte ha hela tiden packat kanshi?? när man har dator iaf.. går tiden på um när man trölar =) (eget påhittat ord)

joooo d går väll framåt!!

krasch:

haha "stekande sol saker"

XD tror jag fattade

dazed:

Ganska drygt ska äta först

aaa äter nu med=) =) =) vad ska du äta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det låter bra tänkt! Prioritera det viktiga först. Då är iofs efter tio slut men ser nu att Hem till gården börjar 12:20 och det är ju inte så dumt det heller.

missade typ hela efter tio ändå =( men guuuuud elguaje ha ha.. hem till gården 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa äter nu med=) =) =) vad ska du äta?

kyckling i örtagårdssås courtesy of findus eller vafan det nu är, gott är det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

kyckling i örtagårdssås courtesy of findus eller vafan det nu är, gott är det iaf

mums 😛


   
SvaraCitera

Lounge fact:

men guuuuud elguaje ha ha.. hem till gården 😛

Vadå? Det är ju helt nya avsnitt! [blush] Visas ju aldrig nåt kul mitt på dagarna längre. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Vadå? Det är ju helt nya avsnitt! [blush] Visas ju aldrig nåt kul mitt på dagarna längre. [sad]

ha ha ah jag vet inte... aldrig upplevt d där underhållande.. sitter bara och tänker på hur otroligt fult filmat det är [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

mums 😛

exakt


   
SvaraCitera

Lounge fact:

aldrig upplevt d där underhållande.. sitter bara och tänker på hur otroligt fult filmat det är

Haha ja vackert är det inte, tråkiga miljöer är det också, dåligt manus, uselt skådespel och nej det är nog inte bra på nåt sätt nu när jag ser på det på det viset. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha ja vackert är det inte, tråkiga miljöer är det också, dåligt manus, uselt skådespel och nej det är nog inte bra på nåt sätt nu när jag ser på det på det viset. [shake]

haha =) men endå gillar du det.. vilket mysterium


   
SvaraCitera

Lounge fact:

men endå gillar du det.. vilket mysterium

Nja, jag får erkänna att jag ljög. Inte sett på skiten sen nån gång på högstadiet och jag låg hemma och var sjuk. Försökte bara verka häftig genom att påstå att jag ser på tuffa tvserier. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Försökte bara verka häftig genom att påstå att jag ser på tuffa tvserier. [blush]

Xd

då skulle du dragit till med arkiv x lr så.. fett me läskigt


   
SvaraCitera