Forumet - World of Warcraft:Cataclysm

World of Warcraft:Cataclysm

690 0 78
Så eftersom Cataclysm är nu officiellt ifrån Blizzard Entertainment, så ställer jag mig frågan till era Spelare som kör hur ni känner er till expansionen.
Till stor del en Expansion som inte kommer vara fokuserad på Leveling och quester utan mer på slutspels räder.

Så min fråga till er är det en bra ide som Blizzard tar fram eller är det en värdelös ide som kan innebära slutet för spelat som många utav oss har förälskat sig i dom senaste 5 åren.

Spana också in:

Chryseus:

Visst blir man sugen, men jag har sålt min gubbe efter att Uldaur släpptes och det kommer aldrig bli som under BWL, AQ40 och Naxxramas-tiden.

Nu kan vilken noob som helst få bra gear genom att nöta. Det har förstört spelet.

Spelet måste gå vidare, det fungerade inte så bra med 40 players i ett raid t.ex och man ville göra spelet så att det inte bara fungerade för folk som körde hardcore men dessutom för människorna som spelar någon timme i veckan.
Capelon:

Så min fråga till er är det en bra ide som Blizzard tar fram eller är det en värdelös ide som kan innebära slutet för spelat som många utav oss har förälskat sig i dom senaste 5 åren.

Själv anser jag att de förstörde spelet redan i WOTLK, och hoppas på att Bliz kan återställa spelet med Cataclysm. Helst av allt önskar jag dock att de infört servers för de gamla expantionerna istället, men ja... Ofta det kommer hända [crazy]
Ska köpa det, längtar som fa [love]

Capelon:

Till stor del en Expansion som inte kommer vara fokuserad på Leveling och quester utan mer på slutspels räder.

Öh... nej?

Grejen med catalycm är ju att hela "grundspelet" 1-60 har gjorts om och eftersom det är 5 år gammalt så behövs det förbätr för att ha samma spelmässiga standart som WOTLK eller TBC.

Men veteraner får ju slåss mot Deathwing samt Heroic DM och Heroic SFK + massa annat supernajs.

Otroligt bra expansion, får nästan orgasm av bara tanken (och jag fick inte ens orgasm av Ridskolan 5!) [love]