Aviseringar
Rensa alla

World of Warcraft:Cataclysm


Ämnesstartare

Så eftersom Cataclysm är nu officiellt ifrån Blizzard Entertainment, så ställer jag mig frågan till era Spelare som kör hur ni känner er till expansionen.
Till stor del en Expansion som inte kommer vara fokuserad på Leveling och quester utan mer på slutspels räder.

Så min fråga till er är det en bra ide som Blizzard tar fram eller är det en värdelös ide som kan innebära slutet för spelat som många utav oss har förälskat sig i dom senaste 5 åren.


   
Citera

Längtar som fan 😀 blir ju som ett nytt spel, så får man kanske den där pirrande känslan i magen igen 😀 wiiiiie<3


   
SvaraCitera

Jag vet inte riktigt hur det kommer bli, jag kommer sakna det gamla men kanske även älska det nya.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst blir man sugen, men jag har sålt min gubbe efter att Uldaur släpptes och det kommer aldrig bli som under BWL, AQ40 och Naxxramas-tiden.

Nu kan vilken noob som helst få bra gear genom att nöta. Det har förstört spelet.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Visst blir man sugen, men jag har sålt min gubbe efter att Uldaur släpptes och det kommer aldrig bli som under BWL, AQ40 och Naxxramas-tiden.

Nu kan vilken noob som helst få bra gear genom att nöta. Det har förstört spelet.

Spelet måste gå vidare, det fungerade inte så bra med 40 players i ett raid t.ex och man ville göra spelet så att det inte bara fungerade för folk som körde hardcore men dessutom för människorna som spelar någon timme i veckan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar ingenting


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JIZZED IN MY PANTS! när jag såg den första gången för en halvtimme sen. Jag som varit wow-fri i flera månader ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capelon:

Så min fråga till er är det en bra ide som Blizzard tar fram eller är det en värdelös ide som kan innebära slutet för spelat som många utav oss har förälskat sig i dom senaste 5 åren.

Själv anser jag att de förstörde spelet redan i WOTLK, och hoppas på att Bliz kan återställa spelet med Cataclysm. Helst av allt önskar jag dock att de infört servers för de gamla expantionerna istället, men ja... Ofta det kommer hända [crazy]


   
SvaraCitera

Beat:

&eurl=http%3A%2F%2Fwww.improveme.se%2Fnatacha%2F40719&feature=player_embedded

Fake [bigsmile]


   
SvaraCitera

Vem fan orkar bry sig om World of Warcraft längre? Så lönlöst - GE UPP BYT DROG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir ju nästan lite sugen ju, fast barah nästan [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Vem fan orkar bry sig om World of Warcraft längre?

Varför inte?


   
SvaraCitera

Arthur89:

Vem fan orkar bry sig om World of Warcraft längre? Så lönlöst - GE UPP BYT DROG!

öh va


   
SvaraCitera
Emmy95

Vet inte. Tycker de verkar gjort i en hast, slarvigt och inte speciellt genomtänkt. Inte alls som burning crusade eller wrath of the lich king.
Man märker direkt att de bytt ledning, jeff kaplan jobbar på andra spel etc.
Sen att inte snacka om dwarf shamans troll druids och tauren paladins... jisses....[n]


   
SvaraCitera