Aviseringar
Rensa alla

World of Warcraft


Buddah:
Blizzard har ju både spytt över och bajsat på spelet. Så nej, inte längre. 

Droppen var när Timeless Isle kom, tog mig 20 minuter att få fatt i 5 Epics. 

Håller med dig, dom har förstört spelet helt. Allt är lätt. Och inte svårt att få. Förr fick man lägga ner en massa tid och tänk på spelet. Det var inte för stort. Men nu uppdateras det ofta och man måste hänga med hela tiden annars så är man inte med i game:t.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:
Alltså fiskrensarn, jag lirar pve. Men var ett tag sen jag lirade seriöst. Kanske 2 år sen jag lirade seriöst och la ner min tid och själv på det där spelet. Sen så aktiverade jag det i november och lirade till Januari och sen slutade jag. Tyckte att spelet hade förändrats så pass mycket på dom åren. Så jag hade ingen av mina gamla WoW kompisar att lira med så blev inte kul.
Så jag har stängt av acc:et igen på oskriven framtid.
Vad lirar du?

jag lirar både pve och pvp inte alls lika seriöst som förr. Var med i rätt bra guild förut.
Just nu är min main inom pve resto shaman och inom pvp huntard. Kommer förmodligen bli huntard i pve aswell soonish 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

jag lirar både pve och pvp inte alls lika seriöst som förr. Var med i rätt bra guild förut.
Just nu är min main inom pve resto shaman och inom pvp huntard. Kommer förmodligen bli huntard i pve aswell soonish 

Ahaa oke jag förstår. Men det är ändå roligt, så spela på! Jag minns när man lirade som mest, det var fler talet timmar varje dag. Men det går inte nu. Man har annat att göra. Under åren jag lirade så gick jag upp mycket med tyvärr. Så nu klarar jag mig utan det haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Ahaa oke jag förstår. Men det är ändå roligt, så spela på! Jag minns när man lirade som mest, det var fler talet timmar varje dag. Men det går inte nu. Man har annat att göra. Under åren jag lirade så gick jag upp mycket med tyvärr. Så nu klarar jag mig utan det haha.

Det var som roligast back in the days. Raidsen var riktigt bra i tbc o wotlk 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Det var som roligast back in the days. Raidsen var riktigt bra i tbc o wotlk 

Exakt så tänker jag också, var bäst back in the days då saker var komplicerade att fixa.
Jaa det med och alla qeust som var mycket svårare också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: lfr

Ännu ett problem. Man skall inte kunna PUG:a senaste raiden, då är nivån alldeles för låg. Blizzard har gått mer och mer mot att det är rena stats som spelar roll och inte hur duktig man är som spelare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naxx 40man, det var grejer!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Reeeetooo:

Döh passa dig

förstår typ vartannat ord i denna tråd Ledsen mycket fascinerande dock!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

förstår typ vartannat ord i denna tråd Ledsen mycket fascinerande dock!

Haha livet som gamer vettu man lär sig man lär sig bell! 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Reeeetooo:

Haha livet som gamer vettu man lär sig man lär sig bell! 

Gamer är nog det som beskriver mig sämst i världen.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Reeeetooo:

Haha livet som gamer vettu man lär sig man lär sig bell! 

Våldtäktsman beskriver mig typ bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Gamer är nog det som beskriver mig sämst i världen.

kasst

Bell:

Våldtäktsman beskriver mig typ bättre.

hahaha läskigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WoW är såååååå 2006-2010. Dock verkar den kommande expansionen lite frestande. Tur att man inte har en dator och därmed inte kan falla för frestelsen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jodå, spelar ibland. Rogue och Shamanie! Men spelar inte så mycket längre dock.


   
SvaraCitera