Aviseringar
Rensa alla

WoW Gear up:Mage


Ämnesstartare

Någon som har lite tips tricks och sånt. Vart man hittar bra epics till Mage? Skriv gärna spec,class,ras,realm,hur länge du har spelat etc etc [wink]

Jag har en FF.speccad gnome mage på Terenas [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

[wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

asså coolt asså


   
SvaraCitera

Naxxxxxxramas asso. [crazy]


   
SvaraCitera

Något som är så pass enkelt är det bara löjligt att göra en tråd om,
Atlas, Thottbot o wowhead är dina vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men pallar inte...jag vill bara snacka lite om WoW [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men pallar inte...jag vill bara snacka lite om WoW [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cry][shake][badgrin][cool][rolleyes][confused][cute][surprised][censur][chocked][tard][mad][blush][tired][love][cheers][bigcheers][party][no-no][y][n][ops][zzz]Image Image ImageImage Image ImageImage


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

alex556:

Mage

Priest FTW! har en lvl 10 Human - Priset 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

Priest FTW!

lvlar en priest för tillfället, 66 atm


   
SvaraCitera

poWss:

lvlar en priest för tillfället, 66 atm

nice 🙂 min är snart lvl 11 😉 tror jag 😛 kör inte så mkt då jag har ett liv IRL oxå 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

kör inte så mkt då jag har ett liv IRL oxå 😉

Haha, jag har inte spelat på 2 veckor, vart helt plötsligt spyless efter ha suttit inne i en vecka i sträck å spelat oavbrutet ungefär. =)


   
SvaraCitera

poWss:

Haha, jag har inte spelat på 2 veckor, vart helt plötsligt spyless efter ha suttit inne i en vecka i sträck å spelat oavbrutet ungefär. =)

haha 😀 hade nog oxå spelat så mkt om jag haft datorn ensam 😛 delar med två andra nötter 😛 fast iof hade det nog inte blivit så heller då man som sagt har ett liv 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

haha 😀 hade nog oxå spelat så mkt om jag haft datorn ensam 😛 delar med två andra nötter 😛 fast iof hade det nog inte blivit så heller då man som sagt har ett liv 😉

Haha. Men ibland får jag wow mani å spelar som fan under en period, typ en vecka. Sen blir jag less och lägger av. väntar 3 månader och börjar i en vecka igen xd


   
SvaraCitera