Aviseringar
Rensa alla

WoW hjälp..någon????


Ämnesstartare

Nä nu fan räcker det. Mitt WoW account har varit stängt i EN MÅNAD för att nån brasiliask snubbe hackat sig in på det och sålt guld och gear för pengar. Detta trodde dom då var jag , och efter att jag klagat i flera omgångar undersökte dom detta och kom fram till att jag då var oskyldig. tack tack..frid och fröjd

trodde jag...

Fick kontot tillbaka, dock var min ena char borta och min pojkväns 80a hade allt gear å pengar borta, nåväl det fick vi tillbaka(nästan allt). Utom min char!

Så vi klagade till blizzard igen, och då skrev gamemastern till mig idag i spelet att jag har loggat in på någon annans account och tagit guld och items. WTF DET HAR JAG INTE GJORT. men nej gamemastern hade bekräftat att det hade skett från min dator.

SÅ NU E KONTOT BANNAT IGEN (visserligen bara 24h) men endå, IGEN för en orsak jag inte har en aning om vad dom babblar om?! VAD ÄR DETTA?!?!?!

HJÄÄÄÄÄLP MIG NÅGON WOW NÖRD?!:P


   
Citera
Ämnesetiketter

Den andra hackern kanske har loggat in på fler konton sen tror puckot att hackerns IP är ditt?

Låter rätt troligt att det är så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fattar inte..GM skrev att jag hade gjort detta före accountet blev stulet och att det har skett på min pc. 😮


   
SvaraCitera

Dom där blizzard är bra på att veta saker, som inte är sant. [crazy]


   
SvaraCitera

Din pojkvän jävlas med dig


   
SvaraCitera
Tyrael

Det är inte tillåtet att dela på ett konto mellan pojkvän och flickvän så skyll inte på systemet.

Ewelin:

HJÄÄÄÄÄLP MIG NÅGON WOW NÖRD?!:P


   
SvaraCitera

Tyrael:

Det är inte tillåtet att dela på ett konto mellan pojkvän och flickvän så skyll inte på systemet.

Säker på att det inte är tillåtet? Dom säger väl att man får dela konton på egen risk för att säkerheten på dom blir lägre då?


   
SvaraCitera
Tyrael

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pointen i det hela är att varken han eller jag har tagit items eller gold från någon annans account. Vilket vi nu blir beskyllda o.O

Vi "delade" konto mest frö att jag provspelade lite nångång, sedan tröttnade han på att spela så jag "tog över". Så egentligen är det bara jag som använt accountet på sistone.


   
SvaraCitera
Tyrael

Ewelin:

Vi "delade" konto mest frö att jag provspelade lite nångång, sedan tröttnade han på att spela så jag "tog över". Så egentligen är det bara jag som använt accountet på sistone.

Illa, fixa en authenticator och börja om på nytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man inte på nått sätt flytta sin char till ett eget account?:)


   
SvaraCitera

Ewelin:

sin char till ett eget account?:)

jo omd et nya kontot registreras i samma namn somd et andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med Blizzard, så kan de säkert hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata har jag provat i en månad ;] Igårkväll fick jag min char tillbaka..


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera