Aviseringar
Rensa alla

WoW - hjälp!!!!


Ämnesstartare

Jag har abstinens.. [cry]
Mitt WoW funkar inte, och jag fattar inte ett skit,
Det står någonting med "patch dont work" eller "reinstall" och "technical suport" sen i info. rutan, där man ska"logga in" står det någonting med att det är fel på servrarna eller något sådant.

Fattade någon ett skit av vad jag skrev, och har någon likadant?
Jag måste spela.
Jag har inte tid att uppdatera skiten.


   
Citera
Ämnesstartare

Kommer ihåg hur de kändes när sånt hände. Man ville typ ta sönder hela datan!

Fast tyvärr kan jag inte hjälpa. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lägg ner WoW! :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Lägg ner WoW! :<

Nej, det kommer aldrig att hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cabaret:

Nej, det kommer aldrig att hända.

Så sa jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Så sa jag med.

Hjälp mig att spela istället, vet du varför den inte funkar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cabaret:

vet du varför den inte funkar?

cabaret:

"patch dont work"

Eftersom därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

cabaret: "patch dont work"

Eftersom därför.

iiiihiiiiiii, fyndigt.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cabaret:

iiiihiiiiiii, fyndigt.....

Ring support då?


   
SvaraCitera
Tyrael

cabaret:

Jag har abstinens.. [cry]
Mitt WoW funkar inte, och jag fattar inte ett skit,
Det står någonting med "patch dont work" eller "reinstall" och "technical suport" sen i info. rutan, där man ska"logga in" står det någonting med att det är fel på servrarna eller något sådant.

Fattade någon ett skit av vad jag skrev, och har någon likadant?
Jag måste spela.
Jag har inte tid att uppdatera skiten

Jadu.. "något med patch dont work, reinstall och technical support" säger mig inte ett skit, förklara mer, läs t.ex "hur man frågar efter hjälp"-tråden i detta subforumet..

ps. nu gick du ungefär till doktorn och sa:
- hej jag har ont här här och här, varför, vad gör jag?

istället för..
- hej jag har ont här här och här, det känns såhär och såhär och det hände nog då och då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

ps. nu gick du ungefär till doktorn och sa:
- hej jag har ont här här och här, varför, vad gör jag?

istället för..
- hej jag har ont här här och här, det känns såhär och såhär och det hände nog då och då.

Okej, vi tar det från början.
Jag spelar WoW (!) På senaste tiden har det inte gått, för att det står att det inte fungerar av någon anledning. Det dyker upp en ruta efter att "handshaking" och det dykt upp (om du spelar WoW - förstår du nog.) Men det funkar som sagt inte att logga in.
Men jag tror det beror på att det är något fel med servrarna, eftersom det står på "news"- sidan vid inloggnings centralen att det är "technical issues". Men eftersom det står på den där rutan som dyker upp när man är på väg att logga in "contact technical suport or reinstall"- så är jag inte helt säkert på vad detta innebär.
Om det är så att jag måste updatera, eller om jag ska vänta tills "news"- sidan skriver något annat..

Jag har inte sådär jätte många speldagar kvar, så .. jag har helt enkelt inte tid att uppdatera.... så ska jag vänta. Har någon annan varit med om något liknande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cabaret:

Okej, vi tar det från början.

Rekommenderat att du istället för att göra tråd här istället går till någon mer officiell WoW-sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dightkuz:

Rekommenderat att du istället för att göra tråd här istället går till någon mer officiell WoW-sida.

Men - tack för den!


   
SvaraCitera
Tyrael

cabaret:

Men jag tror det beror på att det är något fel med servrarna, eftersom det står på "news"- sidan vid inloggnings centralen att det är "technical issues". Men eftersom det står på den där rutan som dyker upp när man är på väg att logga in "contact technical suport or reinstall"- så är jag inte helt säkert på vad detta innebär.

Om det bara hänt nu på sistonde så har det kommit en patch som det har varit rejält med problem med, du bör dock kunna välja vilken server du vill ansluta till. Så att du inte kan logga in bör inte bero på servrarna..

cabaret:

Om det är så att jag måste updatera, eller om jag ska vänta tills "news"- sidan skriver något annat..

För att kunna spela på en server måste du ha samma version som servern.. du kan inte ansluta till en server innan du uppdaterat till samma version som den har.

cabaret:

Jag har inte sådär jätte många speldagar kvar, så .. jag har helt enkelt inte tid att uppdatera.... så ska jag vänta. Har någon annan varit med om något liknande?

Om du inte har senaste patchen måste du helt enkelt ladda ner och uppdatera. Det kan inte ta så lång tid..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Om du inte har senaste patchen måste du helt enkelt ladda ner och uppdatera. Det kan inte ta så lång tid..

Det tar otroligt lång tid. Närmare bestämt 1,5 dygn.. =(
(orsaken = brandvägg)


   
SvaraCitera