Aviseringar
Rensa alla

WOW i Sverige????????????


Ämnesstartare

Undrar hur mycket det kostar att spela wow i Sverige? Jag har tidigare bara spelat i Kina, men nu ska jag snart till Sverige och tänkte prova lite där.
Är det gratis att ladda ned eller måsta man köpa skiten i butik?
Hur mycket kostar det/månad?
Några andra kostnader?


   
Citera

AlphaMale:

Är det gratis att ladda ned eller måsta man köpa skiten i butik?

Du kan ladda ner, men det kostar ju [no-no]

AlphaMale:

Hur mycket kostar det/månad?

12.99 EUR One-Month Subscription
35.97 EUR Three-Month Subscription
65.94 EUR Six-Month Subscription

sen får du la räkna om EUR till KR.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du kan ladda ner, men det kostar ju

Kostar det att ladda ner? Måste man köpa spelet då menar du? I kina räcker det med att betala tiden man spelar för.


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Kostar det att ladda ner?

Ja.

AlphaMale:

Måste man köpa spelet då menar du?

Ja. Det är ju ganska logiskt att man ska köpa ett spel om man ska kunna spela det lagligt[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ja. Det är ju ganska logiskt att man ska köpa ett spel om man ska kunna spela det lagligt

Jo, antar det[n]
tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjukvaran kostar inte alls , det du får betala för är ju att registrera ett wow account och sedan då betala i månaden för att spela. Men att ladda ner själva WoW är gratis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whistlersmom:

Mjukvaran kostar inte alls , det du får betala för är ju att registrera ett wow account och sedan då betala i månaden för att spela. Men att ladda ner själva WoW är gratis

hur mycket kostar det att regga då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja du , det vet jag faktiskt inte , alla wow + alla expansioner kostar väll mellan 200 - 400 kr kanske beror nog på var man köper spelet också


   
SvaraCitera
Tyrael

AlphaMale:

hur mycket kostar det att regga då?

Alla rör till det rätt rejält här. Det kostar för varje spel + månadsvis, alltså, du måste köpa spelen för att få en cd-key som visar att du köpt spelet, du reggar med nyckeln för world of warcraft originalet, sen får du yttligare nycklar till att aktivera de andra expansionerna.

World of Warcraft 129 kr 
World of Warcraft Expansion - The Burning Crusade 129 kr
World of Warcraft Expansion - Wrath of the Lich King 249 kr

+

12.99 EUR One-Month Subscription
35.97 EUR Three-Month Subscription
65.94 EUR Six-Month Subscription

   
SvaraCitera

129kr/månad


   
SvaraCitera

I butiker kan man även köpa gamecard på två månader för oftast 249:-


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ja.

Nej, du behöver inte betala för det om du redan har ett acc, helt gratis att ladda ner själva spelet. CD-keysen är det som kostar.


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Nej, du behöver inte betala för det om du redan har ett acc, helt gratis att ladda ner själva spelet. CD-keysen är det som kostar.

Ja, men det var det jag menade [mad] Är inte lika bra på att förklara bara [mad] Men poängen var att om han inte har spelen så måste han köpa dem och kan inte ladda ner dem gratis och bara köpa speltid [sad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Ja, men det var det jag menade Är inte lika bra på att förklara bara Men poängen var att om han inte har spelen så måste han köpa dem och kan inte ladda ner dem gratis och bara köpa speltid

HAHA, failtendo 😀

Ofta du är vaken så här dags! Hittar jag dig inte på msn nu blir jag barsk, varit uppe sen 07:00 :CCCC

I kina spelar ni ju bara TBC också, så det lär väl bli nice att kunna lira wotlk också 🙂[smile]


   
SvaraCitera

Thundercracker:

HAHA, failtendo 😀

[mad]

Thundercracker:

Ofta du är vaken så här dags! Hittar jag dig inte på msn nu blir jag barsk, varit uppe sen 07:00 :CCCC

Meh, jag har varit vaken sen ... innan sju :c Håller på att städa [mad] Och är online på msn [mad]


   
SvaraCitera