Aviseringar
Rensa alla

WoW - Månadskostnad


ClaytoN:

Aloha

lol


   
SvaraCitera
Issen

ClaytoN:

Men om jag ska lira Wrath of the lich king måste jag köpa wow och TBC för att kunna köra det?

Ja, men du kan köpa wow battle chest, vanliga wow med TBC för typ 250 och så kommer wotlk kostar 250 till, 500 totalt, och så ingår en gratis månad med vanliga wow + 12.99 euro i månaden om du betalar per månad med kontokort, 11.99 om du betalar för 3 månader direkt och 10.99 per månad om du betalar 6 månader direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Nej, så dyrt är det väl inte?

på min tid var det så dyrt iaf, skulle förvåna mig om dom har sängt det nu till wolk ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beställ från Elgiganten, Battle Chest eller fan det heter.
Billigt som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keepdreaming:

på min tid var det så dyrt iaf, skulle förvåna mig om dom har sängt det nu till wolk ;o

Ett gamecard på två månader har ju alltid kostat 250 kr, 125 kr per månad och om man köper speltid över internet så trodde jag det var lite billigare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Sí Senoir.
ca 300 (WoW clasic + TBC) + ca 500 (WotLK) + 250 (Game time)

Stort tack ska du ha! [smile]

NUJÄVLARR:

lol

Jag gillar't. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

och så ingår en gratis månad med vanliga wow

Hur får man ut den fria månaden?
Har nämligen köpt battlechest nu och vill börja lira, kan du hjälpa? [smile]


   
SvaraCitera
Issen

ClaytoN:

Hur får man ut den fria månaden?
Har nämligen köpt battlechest nu och vill börja lira, kan du hjälpa?

Du måste skriva in ett kontantkort för det... som att du ska betala för tid utöver gratismånaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lirade för ganska länge sen så vad jag vet kan va fel nu men: jag tror att om du betalar med kort är det typ 10USD och om du köper gamecard kostar det 249kr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja för fan inte, du kommer ångra dig om 3 år när du sitter där med din lvl 110 nightelf warrior (tro mig)

månadskostnaden är ca 120kr by the way. men varnar dig för träsket och förstörda betyg + sömnbrist och brist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Du måste skriva in ett kontantkort för det... som att du ska betala för tid utöver gratismånaden.

(till TS) Om dina päron har internetbank har de säkert en med en funktion som kan skapa tillfälliga kreditkort som man bara kan betala en viss summa som man fyller i, e-kort heter det på swedbank, föräldrar brukar vara kinkiga med att låta sina ungar använda deras kreditkort så fråga om de kan fixa ett sånt om du vill spara pengar genom att köpa speltid över internet i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag spelade det där förut, inte längre. (Bra där. Jag vet, känner mig typ duktig. Det behöver du verkligen inte göra)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Jopp, lite rabat får man. Sen kan du köpa min 70 Rogue för ynka 700kr [party]

Vad hade du för gear? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja inte, hur billigt det må verka!, den värsta nötarn i min klass stod o häcka till 24:00 igår kväll, sen lira han till kl 6 på morgonen, sov 4 timmar, åt lunch/frukost o forsatte nöta (sket blankt i att dyka upp till skolan)

kan läggas till han han tog 71 innan kl 12 idag [bigcheers]


   
SvaraCitera

martin312:

kan läggas till han han tog 71 innan kl 12 idag [bigcheers]

Finns folk som är 74a idag, det är lite sjukt.
Min kompis la sig dessutom klockan 3 igårnatt och då hade han lyckats bli 71. Folk är knas, helt klart.

Jag kämpar fortfarande för att bli 72, men jag tycker det är tråkigt att questa också. Antar att det är en bidragande faktor.


   
SvaraCitera