Aviseringar
Rensa alla

Wow problem


Ämnesstartare

Har inte spelat på mitt acc sen 90 dagar ungefär, och frågade blizzard några frågor på supporten, så nu är det "avaktiverat för att lägga in mer speltid" bara för det. men de håller inte på med det endå¨just nu, försökte ringa dem, men det var sån väntetid så man inte ens får in i kön.
funderar istället på och göra ett nytt acc , kan man inte requita (sry stavningen) nån och få mer xp i bonus? lr är det bara den som gör det som får det då? tror jag blir galen på detta snart!


   
Citera
Ämnesstartare

Båda får 300% mer xp, men då måste ni spela tillsammans, annars är det bara vanliga 100%. Tror jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men fyhelvete !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pallar inte vänta 4 dagar till på deras sega svar på epost.......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går det ens att göra ett nytt acc , måste man inte köpa nytt cd ex också?!


   
SvaraCitera
Tyrael

Fattar inte, det är bara att börja betala igen så kan du spela direkt.
Och jo, man måste självklart köpa ett nytt original om du köper spelet, precis som du gjorde första gången du gjorde ditt konto. [tired]

lemuu:

går det ens att göra ett nytt acc , måste man inte köpa nytt cd ex också?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Fattar inte, det är bara att börja betala igen så kan du spela direkt.

fattar du trögt? det går inte och lägga in ett gamecard. eller gick inte rättare sagt, ringde blizzard. det var SPÄRRAT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

går det ens att göra ett nytt acc , måste man inte köpa nytt cd ex också?!

Du måste inte köpa nya CD-skivor men du måste köpa nytt orignal WoW, BC och WotLK för att nå lvl 80 osv osv osv... Går att köpa på internet annars så så får du köpa allt nytt å då kmr skivorna med som typ en fail bonus kan man säga.
Köp 2 acc å dualboxa så får du 300% xp på båda gubbarna [party]


   
SvaraCitera
Tyrael

lemuu:

fattar du trögt? det går inte och lägga in ett gamecard. eller gick inte rättare sagt, ringde blizzard. det var SPÄRRAT.

Varför var det spärrat då? Tog det som att det var spärrat för att du inte hade mer speltid, du skriver ju som en kratta så det är inte lätt att fatta.

[confused]


   
SvaraCitera
Issen

Ja du måste ha en ny CD nyckel för att skapa ett nytt account.

Varför kan du inte bara spela på de gamla? Mitt gamla konto som inte är spelat med på grymt länge äre bara att logga in på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Varför kan du inte bara spela på de gamla? Mitt gamla konto som inte är spelat med på grymt länge äre bara att logga in på.

för det var hackat.


   
SvaraCitera
Issen

lemuu:

för det var hackat.

Okej, då återställer man med att svara på alla frågor etc, de tog iaf mig bara 2 dagar att få de fixat med formuläret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera