Forumet - WTF!!?

WTF!!?

295 1 38
Jag blir helt jävla vansinnig, har kollat igenom miljontals butiker/internetbutiker efter en fin klänning till studenten och har hittat jättemånga som är fina framifrån... Men när man vänder på dem så är det massa hål, konstiga snören eller annat JOX på. Har inte råd med en fucking symaskin i dagsläget heller, panikar lite över detta. [cry]

VARFÖÖR!??++

Spana också in:

Capture:

Har fått min uppsydd. Ej nöjd. Den var inte billig heller, så känns urdumt att gå och köpa något billigt på stan i sista mintuen att ha istället.

Ne, visa bild!

Nachac:

Var normbrytare och bär något annat. Studentklänningarna kan vara en av de fånigaste och mest meningslösa studenttraditionerna.

Jag älskar, _ÄLSKAR_ klänningar, så varför ha på sig någonting annat? Har inget annat till vardags heller, äger inte ens ett par byxor och endast två kjolar.

Men något helvitt blir det INTE.

RakatKadaver:

Nu får du allt ta och visa.

Fingerprints:

visa :)

Blir någon av dessa:
http://www.trollieddolly.com/media/catalog/product/cache/1/image/1024x1264/9df7&...

http://www.trollieddolly.com/media/catalog/product/cache/1/image/1024x1264/9df7&...

Får klä upp dem lite med smycken o.s.v.
Geigerzähler:

Jag älskar, _ÄLSKAR_ klänningar, så varför ha på sig någonting annat? Har inget annat till vardags heller, äger inte ens ett par byxor och endast två kjolar.

Menade mer studentklänning specifikt.

Geigerzähler:

Men något helvitt blir det INTE.

Ytterst positivt.
Nachac:

Har du någon plan på vad du tänker bära? (du är väl i den åldern.)

Njaa är ett år kvar. Jag brukar få höra att jag är överdrivet klädd till vardags så om jag ska matcha de andra får jag väl överdriva nåt uppåt skyarna [crazy] känner mig inte så sugen på studenten, vill bara slippa skolan såå kommer nog bli en tråkmånsig student [n]
Nachac:

Låter fint, gillar proper stil, om den inte är alltför tillknäppt.Hade jag varit studentbrud hade jag nog kommit i en kostym eller en svart, röd eller lila klänning.Gärna härifrån:

Åhh haha vilken bra idé, jag handlade mycket på odium förr. Bland annat till avslutningsbalen i nian, fast det var inte värt att köpa en klänning till den för den var så tråkig så jag somnade, den hemska sanningen.