Aviseringar
Rensa alla

WTF!!?


trubdruider:

får vi se?

Geigerzähler:

Ne, visa bild!

Har inga bilder, har den inte hemma än. Provade den idag och vi ska göra lite justeringar.

Tyget är fel-fel-fel. Jättestyvt helt utan fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

som funkar ?

fixar :c

Image
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Tyget är fel-fel-fel. Jättestyvt helt utan fall.

[n] Blir säkert bra ändå.


   
SvaraCitera
Paseo

Nachac:

Har du någon plan på vad du tänker bära? (du är väl i den åldern.)

Njaa är ett år kvar. Jag brukar få höra att jag är överdrivet klädd till vardags så om jag ska matcha de andra får jag väl överdriva nåt uppåt skyarna [crazy] känner mig inte så sugen på studenten, vill bara slippa skolan såå kommer nog bli en tråkmånsig student [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Njaa är ett år kvar. Jag brukar få höra att jag är överdrivet klädd till vardags

Låter fint, gillar proper stil, om den inte är alltför tillknäppt.

Hade jag varit studentbrud hade jag nog kommit i en kostym eller en svart, röd eller lila klänning.

Gärna härifrån: http://www.odiumclothing.net/index.asp?main=main.asp&svenska=yes


   
SvaraCitera
Paseo

Nachac:

Låter fint, gillar proper stil, om den inte är alltför tillknäppt.Hade jag varit studentbrud hade jag nog kommit i en kostym eller en svart, röd eller lila klänning.Gärna härifrån:

Åhh haha vilken bra idé, jag handlade mycket på odium förr. Bland annat till avslutningsbalen i nian, fast det var inte värt att köpa en klänning till den för den var så tråkig så jag somnade, den hemska sanningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Åhh haha vilken bra idé,

Är full av sådana, rinner nästan över.

Paseo:

jag handlade mycket på odium förr.

Återuppta detta. Utmärkt vana.

Paseo:

Bland annat till avslutningsbalen i nian, fast det var inte värt att köpa en klänning till den för den var så tråkig så jag somnade, den hemska sanningen.

Vi hade i princip en vals, som jag missade, resten blev klubbmusik. Var värdelöst och blev rätt sur.


   
SvaraCitera
Paseo

Nachac:

Är full av sådana, rinner nästan över.

Okej då vet jag vem jag ska fråga när jag behöver hjälp.

Nachac:

Vi hade i princip en vals, som jag missade, resten blev klubbmusik. Var värdelöst och blev rätt sur.

Hahaha jisses amalia, det var precis samma för mig. Blev tilldelad en kass kille som hade ett jättekonstigt namn som påminner om senap, han sket i mig hela kvällen så jag missade middagen och dansen som var det enda på balen som egentligen hade med bal att göra. Mot kvällens slut när jag satt dumpad kom han och sa förlåt och frågade om vi skulle dansa och jag var så förbannad så jag kastade min sko i huvudet på han, som jag tagit av mig för att mina fötter hade totalsvullnat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

jag var så förbannad så jag kastade min sko i huvudet på honom

[bigsmile] Låter som en mindre lyckad kväll, ja. Hade emellertid ingen bal efter nian, så talade om min studentbal, vilken jag gick ensam på. Fann det mer värt än att fråga någon bara för sakens skull.


   
SvaraCitera
Paseo

Nachac:

Låter som en mindre lyckad kväll, ja. Hade emellertid ingen bal efter nian, så talade om min studentbal, vilken jag gick ensam på. Fann det mer värt än att fråga någon bara för sakens skull.

Vi fick inte lov att gå själva, den som inte hade pojkvän/flickvän blev bara tilldelad nån slumpmässigt utanför balen. Kasst kasst kasst [crazy] Aldrig ens träffat människan förut pga balen var för två olika skolor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

JOX

vår tids stora gissel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Vi fick inte lov att gå själva, den som inte hade pojkvän/flickvän blev bara tilldelad nån slumpmässigt utanför balen. Kasst kasst kasst [crazy] Aldrig ens träffat människan förut pga balen var för två olika skolor

Pissigt. Heteronormativt och pissigt, för jag antar att ni inte blev tillfrågade om preferens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

vår tids stora gissel.

Jox är så jävla tjorvigt.


   
SvaraCitera
Paseo

Nachac:

Pissigt. Heteronormativt och pissigt, för jag antar att ni inte blev tillfrågade om preferens?

Nepp, pojk och flicka skulle det vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jox är så jävla tjorvigt.

vet inte om jag skulle lägga så stor vikt vid det, vill man ha något verkligt avskalat så finns det gott om uniformer till salu på begagnatmarknaden. uniform är godtagbart i princip till varje klädkod.

eller folkdräkt.


   
SvaraCitera