Aviseringar
Rensa alla

X factor ,Hjälp


Ämnesstartare

Hej, har en fråga om x factor, ska dit nästa fredag och jag har försökt fundera ut vart våra platser är! Fattar inte riktigt, är det någon som varit där nu under den senaste x factor finalen, eller bara någon som är väldigt ofta i globen som kommer ihåg namnen på alla olika rader! Jag vill veta om vi kommer sitta längstbak, mitten, på sidan, längst fram?
Tack på förhand! [y]


   
Citera
Ämnesstartare

Brukar finnas folk som kan vägleda en på plats på sådant vad jag vet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Brukar finnas folk som kan vägleda en på plats på sådant vad jag vet 🙂

jo men vill gärna veta nu innan ungefär hur långt fram eller bak vi kommer stå 😉


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fvworld:

Hej, har en fråga om x factor, ska dit nästa fredag och jag har försökt fundera ut vart våra platser är! Fattar inte riktigt, är det någon som varit där nu under den senaste x factor finalen, eller bara någon som är väldigt ofta i globen som kommer ihåg namnen på alla olika rader! Jag vill veta om vi kommer sitta längstbak, mitten, på sidan, längst fram? Tack på förhand!

jobbar på globen, så är där gaaanska ofta.. Vad står det på din biljett?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jobbar på globen

Sluta överglänsa mig nu när jag googlade fram allt hon behövde veta! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Sluta överglänsa mig nu när jag googlade fram allt hon behövde veta! 🙁

OKEJ OKEJ JAG BACKAR JAG BACKAR!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jobbar på globen, så är där gaaanska ofta.. Vad står det på din biljett?

Det står entre 3 onumrerad plats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fvworld:

Det står entre 3 onumrerad plats

HAHA det var det jag misstänkte

Då är det inte bestämda platser, vill du sitta bra så kommer du i tid så du hamnar långt fram i kön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

HAHA det var det jag misstänkteDå är det inte bestämda platser, vill du sitta bra så kommer du i tid så du hamnar långt fram i kön

såå om vi är där tidigt och står längst fram i kön skulle vi kunna sätta oss nära scenen? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fvworld:

såå om vi är där tidigt och står längst fram i kön skulle vi kunna sätta oss nära scenen?

jajamän!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan vara så att några platser är reserverade till vänner och familj åt deltagarna, vet faktiskt inte, men i vilket fall som helst så ska du komma i tid för att sitta så långt fram som möjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

kan vara så att några platser är reserverade till vänner och familj åt deltagarna, vet faktiskt inte, men i vilket fall som helst så ska du komma i tid för att sitta så långt fram som möjligt

okeyy Tack! Du svarade just på alla mina frågor jag undrat över hela veckan [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här förklarar jag hur krånglgit det blev för mig att hitta till mina platster dit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yossefinyossan:

Här förklarar jag hur krånglgit det blev för mig att hitta till mina platster dit

Du länkar inte ens till ett konkret inlägg...
Att göra reklam för bloggen så som du gör är inte tillåtet.


   
SvaraCitera