Aviseringar
Rensa alla

X10 Omdömen!


Ämnesstartare

Skulle gärna vilja ha lite opartiska(låt oss låtsas i alla fall) åsikter från folk som har den! Vad är positivt och vad är negativt?


   
Citera

min pappa har den tror jag. windows mobile 7 är segt och inte genomarbetat och pekskärmen är crappig.


   
SvaraCitera

Nu blir jag förvirrad. Sony Ericsson X10 menar du va? Den kör ju android och inte windows mobile.

Har den inte, men har känt på den och tycker den verkar en aning laggig och ganska tråkig. Skulle inte lagt pengar på den när det finns andra mycket bättre mobiler för ungefär samma pris.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Nu blir jag förvirrad. Sony Ericsson X10 menar du va? Den kör ju android och inte windows mobile.

tänker kanske på x11 [tard] vet inget.


   
SvaraCitera

variabel:

tänker kanske på x11 vet inget.

Finns ingen mobil som heter x11 😛 Inte vad jag vet iaf.


   
SvaraCitera

Vill du ha en liten android så är det la den som gäller i dagsläget?[confused]


   
SvaraCitera

Jag har en X10 och är helnöjd med den! Visst lite dålig batteritid men ska åtgärdas i en uppdatering inom dom närmsta veckorna. Den rekommenderas skarpt!


   
SvaraCitera

Jag har en och är ganska nöjd faktist. Är ju dålig batteritid som tobias skrev .. Den har också hakat upp sig eller vad man säger några gånger också, plus att det inte gått att ringa/ ta emot samtal ibland av någon anledning (handlar inte om teckning). Har fungerat igen om jag startat om mobben. Så finns en del minus med den..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Vill du ha en liten android

Du tänker på X10 mini.
Den normala X10:an är inte direkt liten [crazy] (4tums skärm)

tobias:

Den rekommenderas skarpt!

Vad bra, lite mindre oroad nu! [smile] Är ju trots allt en hel del pengar.

mufen:

Den har också hakat upp sig eller vad man säger några gånger också, plus att det inte gått att ringa/ ta emot samtal ibland av någon anledning (handlar inte om teckning). Har fungerat igen om jag startat om mobben. Så finns en del minus med den..

Förhoppningsvis så fixar dem det i september(helst tidigare[crazy]) när Android 2.1 kommer till den [smile]


   
SvaraCitera