Forumet - 118100

118100

1446 0 16

Spana också in:

Jag: Varför måste jag onanera 10 ggr per dag?
Svar: Vi tror att du gör det för att du just nu håller på att upptäcka dig själv. Vi tror att du är intresserad av allt som har med din kropp att göra och detta är helt normalt för pojkar i puberteten. I sinom tid kommer du nog att tröttna på detta, men tills dess gör du som du vill. Ha en bra kväll!

Jag: Varför blir jag kåt på fotbollar?
Svar: 118100 tror att det beror på att du kopplar ihop fotbollarna till kvinnliga former alternativt det manliga könsorganet och därför blir sexuellt upphetsad när du ser dessa bollarna. Ha en bra dag!

Jag: Varför har negrar så stora och fina kukar?
Svar: Det är en myt att mörkhyade människor skulle ha större penisar än andra Medelstorleken för penisar är 15 cm i längd och 10 cm i omkrets vid erigerat tillstånd.

Tycker det var ganska tråkiga svar, chansade mer på att de skulle vara oseriösa :D Menmen, får ställa bättre frågor nästa gång, är pank nu!
velenie:

Jag: Varför har negrar så stora och fina kukar?
Svar: Det är en myt att mörkhyade människor skulle ha större penisar än andra Medelstorleken för penisar är 15 cm i längd och 10 cm i omkrets vid erigerat tillstånd.

Läst ett alternativ till den.

Varför har negrer så stora kukar?
Vi gillar inte termen neger. Om du däremot syftar på invandrare har de generellt sett inte större penis än svenskar. Det är nog bara din som är liten.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Q: What did vegeta say when he looked at his power scouter during the battle against Goku?
A: IT'S OVER NINE THOUSAAAAAAND!!!!!!!!!!!!

Jag är nöjd. [cool]