Forumet - Xbox 360 - era rekommendationer

Xbox 360 - era rekommendationer

619 0 105
Inom kort kommer min brors Xbox 360 tillbaka från ett mindre kirurgiskt ingrepp, så nu behöver jag lite rekommendationer på bra spel. Jag är extremt svag för gulliga, japanska RPGer och plattformsspel, medan min bror föredrar "icke-läskiga" FPSer och strategispel.

Några förslag?

Spana också in:

Harpyja:

Eller fucking bilspel.

Hur efterbliven måste man vara för att uppskatta bilspel? Jag snackar inte om spel där bilkörningen är ett stort moment för att ta sig igenom en historia eller någonting dylikt. Need for Speed-serien har ju åtminstone någon form av historia som följs. Jag syftar på de spel som endast innehåller racing av olika slag, typ Colin McRay-serien, Juiced, WRC och alla andra dylika skitspel.

- "Åh jävlar va fort ja kööör!! Ja kör mycke fortare än va den andra snubben gör!! Åhh jävlaaaar! Snart går det för mig! ÅHHH, RÖRESLEOSKÄRPA, BLOOM-EFFEKTER OCH JOLT-COLA!!!!"

[rolleyes]
Åtta:

"Åh jävlar va fort ja kööör!!

"OMG OMG OMG Jag ar kommit upp i level så nu kan jag uppgradera. Jag har en bil med en så stark motor så att man knappt hinner svänga med bilfanet."

Nej men jag har svårt att se det roliga över huvud taget med bilar. I så fall ska det vara det där spelet med gangsters som är det närmaste.
McLuver:

Fable 2 säger jag

sylar:

Har inte kört så många spel än, men Fable 2 är väl bra

Det har vi redan.

sylar:

Sedan så ska det komma ett nytt "Final Fantasy"-spel till Xbox/Playstation.

Jupp. Därav mitt svaga hopp om en ljusare framtid för mig och min brors Xbox.

oggelgoggel:

GTA: IV

Det har vi redan.

oggelgoggel:

Mass Effect

Är inte det en läskig FPS?
Åtta:

Ah, det låter ju åtminstone lite intressant - även om jag antar att du menar typ Fallout 3-stil, vilket är bra mycket mindre intressant än en fin fin turbaserad RPG såsom KotOR 1 & 2.

Har inte spelat några av dessa. Men gamespotta eller youtuba det. Jävligt bra spel enligt många.