Aviseringar
Rensa alla

Xbox 360 - era rekommendationer


Åtta
Ämnesstartare

Inom kort kommer min brors Xbox 360 tillbaka från ett mindre kirurgiskt ingrepp, så nu behöver jag lite rekommendationer på bra spel. Jag är extremt svag för gulliga, japanska RPGer och plattformsspel, medan min bror föredrar "icke-läskiga" FPSer och strategispel.

Några förslag?


   
Citera
Ämnesetiketter

Halo 3 och Guitar hero [bigsmile] allt som behövs!


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

exceru:

Halo 3 och Guitar hero [bigsmile]

Halo vill nog min bror ha. Guitar Hero har vi till PS2, så det behövs ej.


   
SvaraCitera

Åtta:

gulliga, japanska RPGer

Då borde du skaffat PS3


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Då borde du skaffat PS3

Jag skulle aldrig få för mig att köpa en svindyr konsol. Min bror, däremot, är dum i huvudet. [party]


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag skulle aldrig få för mig att köpa en svindyr konsol. Min bror, däremot, är dum i huvudet. [party]

Jag har en. [blush]


   
SvaraCitera

Åtta:

Min bror, däremot, är dum i huvudet.

Han har bättre smak för spel iaf [wink]


   
SvaraCitera

Xbox 360 har inga bra spel [sad]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Harpyja:

Xbox 360 har inga bra spel [sad]

Nej. Jag inser nu att utbudet är jävligt klent om man inte gillar pissiga FPS:er vars utmärkande attribut är dess förmåga att visa dödsfall i slow motion. [n]


   
SvaraCitera

Åtta:

dödsfall i slow motion.

[n]

Eller fucking bilspel.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Harpyja:

Eller fucking bilspel.

Hur efterbliven måste man vara för att uppskatta bilspel? Jag snackar inte om spel där bilkörningen är ett stort moment för att ta sig igenom en historia eller någonting dylikt. Need for Speed-serien har ju åtminstone någon form av historia som följs. Jag syftar på de spel som endast innehåller racing av olika slag, typ Colin McRay-serien, Juiced, WRC och alla andra dylika skitspel.

- "Åh jävlar va fort ja kööör!! Ja kör mycke fortare än va den andra snubben gör!! Åhh jävlaaaar! Snart går det för mig! ÅHHH, RÖRESLEOSKÄRPA, BLOOM-EFFEKTER OCH JOLT-COLA!!!!"

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Åtta:

"Åh jävlar va fort ja kööör!!

"OMG OMG OMG Jag ar kommit upp i level så nu kan jag uppgradera. Jag har en bil med en så stark motor så att man knappt hinner svänga med bilfanet."

Nej men jag har svårt att se det roliga över huvud taget med bilar. I så fall ska det vara det där spelet med gangsters som är det närmaste.


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Harpyja:

I så fall ska det vara det där spelet med gangsters som är det närmaste.

Precis. Men då handlar det ju inte bara om bilkörning. Bilkörningen är bara ett moment i spelet, som handlar om någonting annat. Ett spel som handlar om bilar och att köra bil kan och bör endast rikta sig till retarder och idioter.


   
SvaraCitera

Fable 2 säger jag, om du gillar lättsamma och lol:iga rpg's med mycket humor och värme. Och bäst av allt är att man kan gifta sig med en tjej och sen ha en bögorgie med 5 bönder och belönas med godhetspoäng för det [tard]


   
SvaraCitera

Har inte kört så många spel än, men Fable 2 är väl bra. Halo 3 tycker jag inte är så fasligt bra som många får det till att vara. Däremot är det väldigt kul att köra cooperativ på.

Sedan så ska det komma ett nytt "Final Fantasy"-spel till Xbox/Playstation.


   
SvaraCitera