Aviseringar
Rensa alla

XBOX Live guld, automatisk förnyelse PÅ (Vill stänga av men HUR?)


Ämnesstartare

Som jag skrev i rubriken. Jag har ett XBOX Live guldmedlemskap, som tydligen har automatisk förnyelse. Jag fattar fan inte hur man stänger av detta (vill helt enkelt att det ska rinna ut och inte förnyas efter dessa 3 månader jag betalat för).

Har googlat och bara hittat massa jävligt tråkiga kommentarer om att man MÅSTE ringa deras support?!

När jag loggar in på xbox.se så hittar jag ingen jävla stans det går att stänga av detta.

Blir så satans lack så hoppas någon kan göra min dag och hjälpa mig... [shake]


   
Citera

hönzgoggel:

ringa deras support?!

sluta vara en jävla tönt och gör det bara. din osociala djävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

sluta vara en jävla tönt och gör det bara. din osociala djävel

Antar att jag förtjänar lite skit med tanke på hur jag själv brukar vara här.

Hur som helst så har jag problem att ringa och prata i telefon. Varför skulle jag inte vilja lösa det på enklast möjliga sätt om det visar sig att det går? Det är inte speciellt bråttom...


   
SvaraCitera

ring supporten.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

jag problem att ringa och prata i telefon

väx upp, det är bara en människa du talar med.


   
SvaraCitera

Microsoft är dumma i huvudet

Köp PS3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

väx upp, det är bara en människa du talar med.

Sug min röv, väx upp själv.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Chryseus:

Microsoft är dumma i huvudet

Köp PS3

Ja, jag har väl förstått det. Har väl själv varit korkad som ens betalat för deras undermåliga live-tjänst med värdelösa spelservrar.


   
SvaraCitera

oggellgooogle..


   
SvaraCitera

Jag är ledsen att säga att man faktiskt måste ringa supporten och uppge massor med uppgifter för att du ska kunna avregistrera dig från den automatiska förnyelsen. Köpte själv en månad guld för 10 kr och sökte på internet sedan hur man skulle fixa det här.

Fick samma svar överallt. Ring supporten, det är ända sättet


   
SvaraCitera

ankzor:

l

hönzgoggel:

g

har du raderat en hel del av era inlägg i denna tråden då de innehöll verbal pajkastning, skippa det framöver om ni vill skippa varning [y]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Hur som helst så har jag problem att ringa och prata i telefon. Varför skulle jag inte vilja lösa det på enklast möjliga sätt om det visar sig att det går? Det är inte speciellt bråttom...

Be en vän göra det åt dig? Som låtsas vara du men säger alla rätt uppgifter osv, borde ju funka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shubban:

Fick samma svar överallt. Ring supporten, det är ända sättet

Mjo, har fått det bekräftat av deras mailsupport. Dom hade dock två lösningar... Den ena var ju dock så jävla dum så jag fattar inte att dom skrev den. [bigsmile] Tack iaf.

Crypto:

Be en vän göra det åt dig? Som låtsas vara du men säger alla rätt uppgifter osv, borde ju funka.

Det ska gå men får väl sitta med sån där skön ångest tills jag får tummen ur, som vanligt [tard] Tack ändå.


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Den ena var ju dock så jävla dum så jag fattar inte att dom skrev den.

visa svar! [bigsmile]

hönzgoggel:

tummen ur

äckligt :s
ta ut den nu!


   
SvaraCitera

Enda sättet att bli av med din rätt så handikappande fobi är ju att trotsa den. [no-no] *mutar med kaka*


   
SvaraCitera