Aviseringar
Rensa alla

XBOX Live guld, automatisk förnyelse PÅ (Vill stänga av men HUR?)


Ämnesstartare

Crypto:

visa svar! [bigsmile]

"Du kan köpa en förbetalt kort med Xbox Live Guldmedlemskap från din lokala återförsäljare. Det kortet kommer att förlänga ditt medlemskap med t.ex. 12 månader. Detta kort kommer också avbryta eventuell automatisk förnyelse. Därför behöver du inte vara orolig att ditt kreditkort kommer att debiteras. "

Jag antar att dom inte fattade vad jag var ute efter...

Crypto:

äckligt :s
ta ut den nu!

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Enda sättet att bli av med din rätt så handikappande fobi är ju att trotsa den. [no-no] *mutar med kaka*

Jaja, men jag kommer dra ut på det in i det sista. Bekvämare om det bara hade funnits en knapp på hemsidan, som jag missat. Jag tänker ju knappast ringa imorgon liksom. Har ändå ca 20 dagar kvar. [crazy]


   
SvaraCitera

Be din mamma ringa då


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Jaja, men jag kommer dra ut på det in i det sista. Bekvämare om det bara hade funnits en knapp på hemsidan, som jag missat. Jag tänker ju knappast ringa imorgon liksom. Har ändå ca 20 dagar kvar. [crazy]

Synd att du ska behöva ha sådan ångest för någonting som går ganska lätt & snabbt att fixa på telefon bara. [sad]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Jag antar att dom inte fattade vad jag var ute efter...

hahahaha fail

isola:

Synd att du ska behöva ha sådan ångest för någonting som går ganska lätt & snabbt att fixa på telefon bara. [sad]

för vissa går det snabbt och enkelt, för andra går det långsamt och plågsamt.
men jag brukar iaf nuförtiden ta och ringa när det är saker jag behöver kolla med företag även om man stammar lite [cute]


   
SvaraCitera

Crypto:

för vissa går det snabbt och enkelt, för andra går det långsamt och plågsamt.

Menar inte så, menade att det ej tar så lång tid att ringa och säga upp. Om man inte räknar med telefontid etc då.


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Mjo, har fått det bekräftat av deras mailsupport. Dom hade dock två lösningar... Den ena var ju dock så jävla dum så jag fattar inte att dom skrev den. [bigsmile] Tack iaf.

Det är lugnt! 🙂


   
SvaraCitera
Tyrael

hönzgoggel:

Jag antar att dom inte fattade vad jag var ute efter...

Eller så slutar den automatiska betalningen när du gör det "manuellt", tänkt på det? [wink] Löjlig fobi förresten, mesigt som tjejer kan jag lova. "Bara gör det" passar bra.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Löjlig fobi förresten

[rolleyes]
Löjligt att kalla folks fobier för löjliga när de i många fall inte kan rå för det.


   
SvaraCitera
Tyrael

Crypto:

[rolleyes]
Löjligt att kalla folks fobier för löjliga när de i många fall inte kan rå för det.

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Eller så slutar den automatiska betalningen när du gör det "manuellt", tänkt på det? [wink]

Wow, tack för hjälpen? [confused]


   
SvaraCitera

man måste ringa


   
SvaraCitera
Tyrael

hönzgoggel:

Wow, tack för hjälpen? [confused]

Ja, du fattade ju inte, ditt flan. Du trodde att de missförstod när det var du som gjorde det. [zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Ja, du fattade ju inte, ditt flan. Du trodde att de missförstod när det var du som gjorde det. [zzz][zzz][zzz]

Det är nog du som inte fattar [rolleyes]


   
SvaraCitera
Tyrael

hönzgoggel:

Det är nog du som inte fattar [rolleyes]

Okej, vi säger väl det så du blir nöjd, för du blir ju det bara du intalar din iqbefriade hjärna att nej, det är jag som missförstår, inte du. [cool][cool][cool]


   
SvaraCitera