Forumet - xbox360 spel

xbox360 spel

1572 0 113

Spana också in:

minutz3:

Själv hade jag varit sugen på Perfect Dark Zero om jag haft en Xbox 360

Absolut inte! Det var det första spelet jag spelade på xbox (säkert för att det nog kom ut med releasen av 360, ingen aning faktiskt men jag tror det)
Och det är värdelöst tråkigt. Gav mig på spelet igen för nån månad sen i hopp om att jag bara var okunnig när jag spelade det från början. Men det går inte, det är så dåligt att jag vill spy på det, men som vanligt så är det ju bara min åsikt :)
Jag gör så att jag skriver namnen på några av de spel jag har, sen kan du ju kolla om någon av dem är värda att skaffa.
Kan hända att jag redan har skrivit några av dem:

Gears of War 2
Tenchu Z
Dead Space
Devil May Cry 4
Far cry 2
Resident Evil 5
Red Faction:Guerilla
Oblivion
Fallout 3
Fable 2
Dead Rising
Halo 3
Shadowrun
Mass Effect
Prince of Persia
Splinter Cell Double Agent
The Orange Box
Prototype

Annars om du har möjlighet att ta dig in på Xbox Live så kan du ju kolla bland demon osv.
kebabkurt:

Om du gör en lista på vilka du spelat så är det enklare att ge tips.

Hejhopp, jag har nog inte spelat så mycket, men jag ska se vad jag kommer ihåg.

GRAW 1 & 2, Call of duty 2 & 4, Resident evil 5, Fable 2, Gta 5, Alone in the dark, Gears of war, Kane & Lynch: dead men, Halo 3, Rainbow six, bioshock, just cause, burnout revenge, lost planet, perfect dark zero, gun, battlefield 2 (nej jag kom inte ihåg alla, jag fusk kollade på xbox.com)

FaIk:

Annars om du har möjlighet att ta dig in på Xbox Live så kan du ju kolla bland demon osv.

Så kan man ju göra, men om jag går in på liven så lär det bara sluta med att jag spelar graw :) vilket inte alls är dumt men det blir aldrig av att jag spelar nå demos.

minutz3:

Synd, har längtat efter det ända sedan jag såg trailern för det..
Verkade ju vara en så häftig historia.

Ja, men du kanske gillar det. Det kanske bara är jag som är för dum för å gilla det :)