Aviseringar
Rensa alla

xbox360 spel


Ämnesstartare

kebabkurt:

Om du gör en lista på vilka du spelat så är det enklare att ge tips.

Hejhopp, jag har nog inte spelat så mycket, men jag ska se vad jag kommer ihåg.

GRAW 1 & 2, Call of duty 2 & 4, Resident evil 5, Fable 2, Gta 5, Alone in the dark, Gears of war, Kane & Lynch: dead men, Halo 3, Rainbow six, bioshock, just cause, burnout revenge, lost planet, perfect dark zero, gun, battlefield 2 (nej jag kom inte ihåg alla, jag fusk kollade på xbox.com)

FaIk:

Annars om du har möjlighet att ta dig in på Xbox Live så kan du ju kolla bland demon osv.

Så kan man ju göra, men om jag går in på liven så lär det bara sluta med att jag spelar graw 🙂 vilket inte alls är dumt men det blir aldrig av att jag spelar nå demos.

minutz3:

Synd, har längtat efter det ända sedan jag såg trailern för det..
Verkade ju vara en så häftig historia.

Ja, men du kanske gillar det. Det kanske bara är jag som är för dum för å gilla det 🙂


   
SvaraCitera

exithere:

GRAW 1 & 2, Call of duty 2 & 4, Resident evil 5, Fable 2...

Jag tar för givet att du har live guld..
Utifrån de spel du listade rekommenderar jag:

Dead Space
Battlefield 1943 (arcade)
Battlefield: Bad Company
Left 4 Dead
Crackdown
Saints Row 2
Gears of War 2
The Orange Box

Dirt 2 (release 2009-09-10)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Utifrån de spel du listade rekommenderar jag:

Å.. jag önskar jag kunde nöja mig, men det är titlar jag sett och struntat i. L4D är väl läskigt? Haha låter skitmesigt men jag skulle vilja spela något sånt spel men jag vågar inte, bara när jag spelar med någon.


   
SvaraCitera

Skate


   
SvaraCitera

exithere:

L4D är väl läskigt?

Nej det är det inte. Pallar du RE5 klarar du lätt Left 4 Dead.

Köp racingspel annars.
Forza 2
Grid
etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Nej det är det inte. Pallar du RE5 klarar du lätt Left 4 Dead.

Pallar och palla, spelade med en polare över live. Jag älskar läskiga spel och filmer men jag klarar inte av det själv 😛

haha du borde bli spelkritiker, låter lite som om du kan alla spel


   
SvaraCitera

exithere:

Pallar och palla, spelade med en polare över live. Jag älskar läskiga spel och filmer men jag klarar inte av det själv 😛

haha du borde bli spelkritiker, låter lite som om du kan alla spel

Spela även Left 4 Dead med en polare då. Det är ju till för att spelas i multiplayer, single är det inget vidare roligt.

Jag kan mycket om många spel, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Spela även Left 4 Dead med en polare då. Det är ju till för att spelas i multiplayer, single är det inget vidare roligt.

Nä... jag känner ingen som varken är intresserad av det spelet eller har råd att köpa det.. Det verkar kört för min del.


   
SvaraCitera

exithere:

Nä... jag känner ingen som varken är intresserad av det spelet eller har råd att köpa det.. Det verkar kört för min del.

Ok. Köp Elder Scrolls IV: Oblivion då, eller Fallout 3, endast sp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Oblivion då

Ja, jag har varit inne på oblivion lite. Får väl se om det kanske blir det. Känns som om jag bara säger nej till allt ni säger, nu är det dags att säga ja. Annars kan jag verka kräsen.


   
SvaraCitera

exithere:

Ja

Så, nu har du sagt ja. Klart och tydligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Så, nu har du sagt ja. Klart och tydligt.

Vad skönt att höra att jag lyckades med det då. Synd att det inte blev som jag sa.. som vanligt.


   
SvaraCitera

exithere:

Vad skönt att höra att jag lyckades med det då. Synd att det inte blev som jag sa.. som vanligt.

Så kan det gå. Men som jag tidigare påpekat så är CoD: WaW är inte ett dåligt köp det heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebabkurt:

Så kan det gå. Men som jag tidigare påpekat så är CoD: WaW är inte ett dåligt köp det heller.

Jag hoppas det. Har inte ens lyckats stata xboxen än, kanske för att jag är för omotiverad när jag ska spela själv och inte med någon.

Jo... nu kom jag på varför det inte blev oblivion, för att jag lyckas aldrig hitta det. Eller jag var iofs inte på game, dom har ju typ allt. Men det är dyrt där.


   
SvaraCitera

exithere:

Jag hoppas det. Har inte ens lyckats stata xboxen än, kanske för att jag är för omotiverad när jag ska spela själv och inte med någon.

De flesta achivements kan endast låsas upp då kampanjen spelas i singleplayer. Så det är bara att ösa..


   
SvaraCitera