Aviseringar
Rensa alla

xisco är en lögnare och en usling


Ämnesstartare

Proteus:

Missade du vårt förra uppror?

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=307628

Halva uppropstråden upptar rödingas yrande. så mycket för ett unisont upprop :/

TS: Gråt mer. Knarko gör ett fantastiskt jobb.


   
SvaraCitera
Åtta

Hans usla prestationer bleknar dock i jämförelse med hans etniska brister, vilka jag skulle påstå väger betydligt mycket tyngre i frågan om någon eventuell uppsägning.

Jag ska ta upp det med rådet genast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och omedelbart så kommer hans lakejer till undsättning. och vilka lakejer sen, en småstadsnazist och en medskyldig moralistmoderator från maktens korridorer. har ni skaffat matchande bruna skjortor än, eller arbetar de vietnamesiska barnarbetarna fortfarande med dem? knarko-jugend, heil!


   
SvaraCitera

occupy um


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åtta, på tal om det så är det första man får veta när man googlar hans fördömda användarnamn detta: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=312246

säger inte att det stämmer, men folket verkar i det närmaste enigt. avsätt packet!

och fixa citeringen i android.


   
SvaraCitera
Åtta

Leijonsparf:

och fixa citeringen i android.

Tjata på André om det, inte mig.

Leijonsparf:

säger inte att det stämmer

Klart det gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan väl inte ha koll på alla "mexare" som arbetar på er fabrik, men en sak vet jag, packet måste avsättas!

(och citeringen fixas)


   
SvaraCitera

vem vaa
vem är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som tyskättling så kan jag meddela att jag håller väldigt hårt på regler, och Knarko verkar vara den enda som till synes håller ordning på detta gudsfientliga forumet och följer det som finns uppskrivet. Ligister som dig ska inte få ränna runt hur de vill och tro att du komma undan med sitt skitsnack.

Prisa Knarko!
Zieg Zeon, Zieg Zeon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cointoge:

Som tyskättling så kan jag meddela att jag håller väldigt hårt på regler

så utöver allt du redan kan beskyllas för så kan vi tillägga trettioåriga kriget, alltså. det är en rejäl bunt med landsförrädare som knarko samlat på sig till sitt lilla korståg mot frihet och heder. allt som saknas är en dansk för att göra ert rövarband av folkfiender komplett.

Redbulls:

vem vaa
vem är det?

knarkos nya identitet, som han skapat sig för att försöka undfly sitt förflutna, men likt mengele i sydamerika så framgår det tydligt vilken usling han är, både i hans leverne och allmänna karaktär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har skrivit en liten limerick i revolutionens anda.

det kom en bandit från amerika¹
som med sig tog ondska och kolera²
han tog makten på um
och var där en ful en
tills koleran spräckte hans curvatura³

komplett med källhänvisningar. [cheers]


   
SvaraCitera

Cointoge:

Halva uppropstråden upptar rödingas yrande. så mycket för ett unisont upprop :/

Bara ett av många exempel. ​Här kan du hitta resten av trådarna som skapades då (fast några har förstås raderats).

Btw: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=306393


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag stödjer öppet Xisco! Fuck you ligister som känner er kränkta av minsta lilla regel!


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

knarkos nya identitet, som han skapat sig för att försöka undfly sitt förflutna, men likt mengele i sydamerika så framgår det tydligt vilken usling han är, både i hans leverne och allmänna karaktär.

[love]


   
SvaraCitera