Aviseringar
Rensa alla

XP Login dun funkar inte??


Ämnesstartare

Eloj, min kompis ligger i en krissituation nu o jag ber nu alla gulliga här att hjälpa till

Passet funkar inte, när han ska logga in på användaren fungerar inte lösenordet, (lösenord och användarnamn är rätt) o jag undrar nu vad som kan vara fel o hur vi fixar de (har letat på google, men av nån märklig anledning inte fått några bra resultat O.o)

Sneeella hjälp till här lite


   
Citera
Ämnesstartare

Titeln blev lite konstig, sry


   
SvaraCitera

Ladda ner och bränn ned programmet på länken på skiva, boota datorn från skivan, välj nytt lösenord. [y]

http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Ladda ner och bränn ned programmet på länken på skiva, boota datorn från skivan, välj nytt lösenord.

http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/

Testade det på min dator (min kompis som hade problem) o nu kommer inte jag in på mitt :S


   
SvaraCitera

UppoNerFastRätt:

Testade det på min dator (min kompis som hade problem) o nu kommer inte jag in på mitt :S

Knäppt. Du måste ha fuckat upp något ordentligt i sådana fall, läste du instruktionerna korrekt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Knäppt. Du måste ha fuckat upp något ordentligt i sådana fall, läste du instruktionerna korrekt?

Mycket möjligt att något gick galet, verkade dock gå som de skulle, det stod att de lyckats med allt så jag fick inga varningar eller liknande


   
SvaraCitera

UppoNerFastRätt:

Mycket möjligt att något gick galet, verkade dock gå som de skulle, det stod att de lyckats med allt så jag fick inga varningar eller liknande

Vet inte, men eh, synd för dig, hehe. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag löste det på Respons sätt utan problem för några månader sen, så svårt är det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OJ, jag hade bara skrivit in fel lösenord, jag kmr in på min men den har inte ändrat på någonting :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom på vad jag gjorde fel nu, jag valde att inte spara ändringarna när jag stände ner det, ska testa igen så borde de nog funka nu 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla följande:
* Caps Lock
* Vilken tangentbordslayot som Windows Login-skärm är inställd på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manpac:

Kolla följande:* Caps Lock* Vilken tangentbordslayot som Windows Login-skärm är inställd på

kollat, men lyckades få Respons lösning att funka nu 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera