Aviseringar
Rensa alla

Xperia S eller iphone 4S ??? [shake]


Ämnesstartare

Behöver en ny mobil NU, och valet står mellan dessa två. Vilen är bäst? Vilken ska jag välja, och varför?? [smile] (har inte haft iphone innan)


   
Citera

Gunvald:

Vilen är bäst?

Äpplen och päron.

Xperia S är dock betydligt nyare, tekniskt bättre och mer personlig, Iphone är ju den mest opersonliga telefon man kan ha och säger ingenting mer om dig än att du måste vara som alla andra.


   
SvaraCitera

Gunvald:

[smile]

hej sötnos!
köp en 4S den är vacker och fin <3


   
SvaraCitera

KÖP _EJ_ APPLE, FÖR SISTA, FÖRBANNADE, JÄVLA, GÅNGEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Xperia S är dock betydligt nyare, tekniskt bättre och mer personlig, Iphone är ju den mest opersonliga telefon man kan ha och säger ingenting mer om dig än att du måste vara som alla andra.

Hålle nog med där, men ändå sugen på iphone, xperian känns så stor.. Men iphonen har sämre kamera väl?

Knarko:

hej sötnos!köp en 4S den är vacker och fin <3

Hihi <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

KÖP _EJ_ APPLE, FÖR SISTA, FÖRBANNADE, JÄVLA, GÅNGEN

Varför? [crazy]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Hihi <3

min 4S är den bästa telefonen jag har haft om jag ska vara ärlig. sen att "alla" har den tycker jag inte ska vara skäl till att inte skaffa den. man får mycket för pengarna.

kameran är inte den bästa, t.ex samsung galaxy s2 har bättre kamera. men det beror väl på hur mycket och till vad man vill använda kameran till.


   
SvaraCitera

Gunvald:

Hålle nog med där, men ändå sugen på iphone, xperian känns så stor.. Men iphonen har sämre kamera väl?

Jämför man siffror är Iphone sämre på i princip alla punkter, men siffror är inte allt och totalupplevelsen är nog ganska likvärdig förutsatt att man gillar Iphone.

Både är bra telefoner, men jag tycker Xperia S är ett roligare val.


   
SvaraCitera

Knarko:

man får mycket för pengarna.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

flåt men jag har aldrig hört det som ett argumment för att köpa apples saker förut.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

flåt men jag har aldrig hört det som ett argumment för att köpa apples saker förut.

ok man får lika mkt för pengarna :$
ville få det att låta bättre än det är 🙁 så schh!


   
SvaraCitera

Knarko:

ok man får lika mkt för pengarna :$

Snarare att man får lika mycket för dubbla pengarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

min 4S är den bästa telefonen jag har haft om jag ska vara ärlig. sen att "alla" har den tycker jag inte ska vara skäl till att inte skaffa den. man får mycket för pengarna.

Knarko:

kameran är inte den bästa, t.ex samsung galaxy s2 har bättre kamera. men det beror väl på hur mycket och till vad man vill använda kameran till.

Frippe96:

Jämför man siffror är Iphone sämre på i princip alla punkter, men siffror är inte allt och totalupplevelsen är nog ganska likvärdig förutsatt att man gillar Iphone.Både är bra telefoner, men jag tycker Xperia S är ett roligare val.

Okej tack [smile]


   
SvaraCitera

Ingen av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ingen av dem.

Varför inte det då?


   
SvaraCitera

Knarko:

ok man får lika mkt för pengarna :$

Inte ens det 😉


   
SvaraCitera