Forumet - Yaay! 14.000:- fattigare!

Yaay! 14.000:- fattigare!

205 0 137

Spana också in:

variabel:

stopp! varför 14000?

Nej, 18-105. Men får då även minne, väska, filter, batterigrepp samt ett till batteri. [party]

Compton GangztaH:

Varför ska köpa en kamera för 14000 ?

För man kan och vill[rolleyes]

kebu12:

När jag var liten så fick vi lära oss att göra en kamera av ett mjölpaket, en bit papper och lite tejp. Ger du mej 5000 så kan jag göra en sån till dej, sparar du ju 9000

Hahaha, nej tack [crazy]
Pickaboo:

Ja, du är sjukt lurad. 9384.25 för body + 18-105 lens kit.
+ minne ~ 300
+ frakt ~ 300
+ väska ~ 500

= 10400.

Fast du som kan behöver ju inte känna någon sorg

Men det var ju ingen svensk sida?[tard]
Sen så insisterade mamma med att det skulle vara från butik, så man lätt kan fixa om något är fel eller sönder.
Så vi gick dit, kombinerade ihop ett paket som passade mig, fick allt utskrivit på papper. Sedan gick jag hem, satt halva natten och sökte billigaste stället för de olika sakerna, och tillslut, när jag räknade ihop allt, så skillde det bara runt 200:- från det priset jag fick, mot olika ställen på nätet.

Så det känns ganska värt att betala liiite mer och få allt ur samma butik, än att hålla på och beställa från en massa olika sidor[smile]
MissMCR:

Men det var ju ingen svensk sida?[tard]

Nej, en engelsk.

MissMCR:

Sen så insisterade mamma med att det skulle vara från butik, så man lätt kan fixa om något är fel eller sönder.

Vart har du köpt den? Garantin från warehouseexpress gäller i hela Europa, vilket betyder att om den går sönder så kommer den lagas i Sverige. Om din kamera som du köpt i Sverige går sönder måste du ändå skicka den till en auktionerad verkstad för Nikon, så garantimässigt är det lika villkor.

MissMCR:

så skillde det bara runt 200:- från det priset jag fick, mot olika ställen på nätet.

Ja, här hade du kunnat spara 4000. [y]